به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا یکشنبه از هفته شانزدهم لیگ برتر در حالی میهمان استقلال تهران است که باید هفته آینده از مرحله نیمه نهایی جام حذفی میزبان این تیم باشد.
صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس تهران نشان داد برای هر تیمی خطرناک است و می تواند از سخت ترین خط دفاعی های لیگ عبور کند.
زردپوشان آبادانی در این فصل انسجام تیمی را به خوبی رعایت کردند و در هر دیدار بیش از پنج موقعیت گلزنی را روی دروازه حریفانشان ایجاد می کنند.
این 2 تیم هشت روز دیگر باید در نیمه نهایی جام حذفی در آبادان مقابل هم قرار بگیرند، بنابراین این بازی فرصت ایده آلی است که 2 مربی شناخت کافی از یکدیگر پیدا کنند.
برزیلی های ایران که پس از حذف پرسپولیس با استعفای مدیرعامل و سرمربی خود روبه رو شدند هفته ای پر سر و صدا را پشت سر گذاشتند اما اکنون این تیم حاشیه ها را کنار گذاشته و با بازگشت کمالوند بازیکنان این تیم برای عبور از دومین تیم بزرگ ایران نیز انگیزه خاصی دارد.
صنعت نفت آبادان برای عبور از استقلال دل به درخشش بازیکنان خارجی خود خوش کرده زیرا هر بار کرار، شیمبا، سزار و باتیستا آماده بودند هیچ تیمی توان مقابله با زردپوشان آبادانی را نداشته است.
البته استقلال تهران در 2 بازی اخیر خود حریفانش را با نتیجه سه بر صفر شکست داده و در 6 بازی گذشته خود تنها 2 گل دریافت کرده تا نشان از آماده بودن این تیم و میل به پیروزی استقلالی ها برابر حریفانش باشد.
سرور جباروف این روزها به ستاره بی بدیل خط میانی آبی پوشان پایتخت شده و در دفاع هم مجید حسینی و روزبه چشمی به زوج قابل اعتمادی تبدیل شده اند و مهاجمان حریف برای عبور از این خط دفاعی کار بسیار سختی پیش رو دارند.
اما در آن سوی میدان نفت آبادان در خط دفاعی خود مشکلاتی دارد که با آمدن سعید لطفی با تجربه و همچنین سوشا مکانی تا حدودی خیال کمالوند برای مهار مهاجمان ریزنقش استقلال راحت شده است.
مگنو باتیستا در این دیدار مامور مستقیم جباروف خواهد بود و سزار نیز با فرشید اسماعیلی جنگ تن به تنی خواهد داشت تا کرار جاسم برای بازی سازی کار راحت تری داشته باشد.
تقابل کرار، شیمبا، باتیستا و سزا با بازیکنان آماده استقلالی می‌ تواند خالق صحنه های هیجان انگیز این دیدار باشد به ویژه کرار که مقابل تیم سابقش هم قرار می‌ گیرد.
یک بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:بازی سختی را مقابل آبی‌ های تهران داریم ولی ما هم حریف آسانی برای استقلال نیستیم و‌ نشان دادیم در روزهای سخت خوب کار می کنیم.
محمد امین درویشی افزود: تیم استقلال این روزها بسیار آماده ‌تر از ابتدای لیگ است و ما هم به خوبی این موضوع را درک می‌ کنیم.
وی اظهار کرد:در این دیدار برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم تا هفته آینده با روحیه بهتری در جام حذفی برابر استقلال داشته باشیم.
مگنو باتیستا بازیکن برزیلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز گفت:خطرناک ‌ترین وضعیت برای ما این است که از پیروزی اخیر در جام حذفی مغرور شویم؛ باید برد مقابل پرسپولیس را فراموش کنیم و روی مسابقه با استقلال تمرکز داشته باشیم.
وی افزود:استقلال در بهترین شرایط این فصل قرار دارد و عبور از این تیم آن هم در ورزشگاه آزادی کار ساده ای نیست ولی صنعت نفت نشان داده در همه بازی هایش برای سه امتیاز تلاش می کند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با 21 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد فردا از هفته شانزدهم این مسابقات میهمان استقلال تهران است.
7104/7165 / 6037
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.