گزارش جی پلاس از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

لیگ برتر روی کاکُل منشا! +برنامه و نتایج/جدول

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با هت تریک گادوین منشا برای گل گهر و بازگشت این تیم به صدرجدول لیگ به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی خارج از خانه استقلال برابر ذوب آهن همراه شد تا این تیم صدرجدول را از دست بدهد. گل گهر نیز با درخشش فوق العاده منشا توانست برابر شهرخودرو به برتری رسید و به صدر برگردد.

آلومینیوم اراک یک- صنعت نفت آبادان صفر

در اولین بازی هفته نیز صنعت نفت برای تثبیت صدرنشینی خود به مصاف آلومینیوم رفت اما در نهایت بازنده از زمین بازی خارج شد. تک گل حامد پاکدل  باعث شد اراکی سه امتیاز مهم را به دست بیاورد و نفتی ها هم صدر را از دست بدهند.

نساجی مازندران صفر- مس رفسنجان یک

مس رفسنجان که  تا چند هفته پیش از زدن گل عاجز بود در هفته هفتم هم موفق ظاهر شد و توانست نساجی را در قائمشهر از پیش رو بردارد. برای مس در این بازی محمد قاضی گلزنی کرد تا این تیم 8 امتیازی شود. نساجی هم 7 امتیازی ماند.

سایپا صفر- ماشین سازی تبریز صفر

جدال سایپا و ماشین سازی هم در ادامه روند ضعیف دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. سایپا 7 و ماشین سازی 2 امتیازی هستند. ماشین سازی قعرنشین لیگ است.

گل گهر سیرجان 3- شهرخودرو یک

مصاف شاگردان قلعه نویی و رحمتی با پیروزی تیم گل گهر همراه شد تا این تیم باردیگر به صدر جدول لیگ برتر بازگردد. این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به نفع گل گهر به پایان رسید و نفر اول این مسابقه هم کسی نبود جز منشا که در این مسابقه هت تریک کرد و نهمین گل از 12 گل سیرجان را به نام خود ثبت کند! گل گهر با 13 امتیاز صدرنشین است و شهرخودرو هم 7 امتیاز ماند تا به صورت جدی خودش را به عنوان کاندیدای سقوط مطرح کند!

ذوب آهن صفر- استقلال صفر

استقلال که هفته گذشته را با صدرنشینی پشت سرگذاشت، در هفته هفتم بازهم در گلزنی موفق نبود و با یک امتیاز از اصفهان برگشت. ارسلان مطهری که در هفته اول برای استقلال گلزنی کرد آخرین مهاجم این تیم بود که موفق شد دروازه حریفان را بازکند و این یک آمار منفی برای آن ها محسوب می شود! این تساوی برای ذوب آهن و اولین کلین شیت فصلشان قطعا اتفاق خوبی است. شاگردان رحمان رضایی توانستند چهار امتیازی شوند و در رده پانزدهم جدول قرار بگیرند!

تراکتور 3 - پیکان یک

بعد از شوک اخراج علی منصوریان تراکتور برابر ماشین سازی به پیروزی رسید و در این هفته هم با نتیجه سه بر یک پیکان را از پیش رو برداشت. در این مسابقه مهدی تیکدری، اشکان دژاگه و محمد عباس زاده برای تراکتور و رضا جبیره برای پیکان گلزنی گردند. حجت حق وردی هم در دقیقه 93 یک پنالتی برای پیکان از دست داد.

نفت مسجد سلیمان یک- فولاد صفر

شاگردان مجتبی حسینی در مسجد سلیمان دست به کاربزرگی زدند و اولین شکست فصل فولاد را رقم زدند تا همچنان غول کشی این تیم در خانه ادامه داشته باشد. تساوی برابر پرسپولیس، برد پرگل سپاهان و پیروزی برابر فولاد نتایج قابل تحسین نفتی هاست. شاگردان حسینی با این پیروزی 9 امتیازی شدند و فولاد هم با این شکست 10 امتیازی ماند.

 

جدول رده بندی لیگ برتر

 

هفته هفتم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
نساجی 0 1 مس پنج شنبه 27 آذر 15
آلومینیوم 1 0 نفت آبادان پنج شنبه 27 آذر 15
ذوب آهن 0 0 استقلال جمعه 28 آذر 15
گل گهر 3 1 شهرخودرو جمعه 28 آذر 15
سایپا 0 0 ماشین سازی جمعه 28 آذر 15
تراکتور 3 1 پیکان جمعه 28 آذر 15:15
نفت مسجد سلیمان 1 0 فولاد جمعه 28 آذر 15:15
پرسپولیس     سپاهان به تعویق افتاد  

 

هفته هشتم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم
استقلال     پرسپولیس
پیکان     سایپا
مس رفسنجان     سپاهان
فولاد     نساجی
ذوب آهن     گل گهر
شهرخودرو     آلومینیوم
ماشین سازی     نفت مسجدسلیمان
نفت آبادان     تراکتور

 

دیدگاه تان را بنویسید