گزارش جی پلاس از هفته هفتم لیگ برتر

دیدار جنجالی قلعه نویی با رحمتی در سیرجان؛ مصاف استقلال و ذوب آهن در نصف جهان+برنامه و نتایج/جدول

یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر در سیرجان و میان تیم های گل گهر و شهر خودرو برگزار می شود که این بازی به خاطر نیمکت دو تیم جذابیت بیشتری دارد!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال یکی از جذاب ترین مصاف ها میان شاگردان امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی در تیم های گل گهر و شهر خودرو صورت می گیرد و دو استقلالی که در سال های اخیر ارتباط خوبی باهم نداشتند برابر یکدیگر قرار می گیرند.

پنج شنبه 27 آذر

 آلومینیوم اراک- صنعت نفت آبادان

تیم اراکی که در 6 هفته گذشته لیگ برتر با یک برد و سه تساوی به 6 امتیاز رسیده، در خانه باید به مصاف تیم 11 امتیازی و رده دومی برود. صنعت نفت آبادان با 3 برد و 2 تساوی به همراه استقلال بیشترین امتیاز را کسب کردند. صنعت نفت در هفته گذشته با برتری که برابر شاگردان قلعه نویی در تیم گل گهر داشت باعث شد این تیم صدرنشینی لیگ را از دست بدهد. دیدار دو تیم ساعت 15 پنج شنبه 27 آذر برگزار می شود.

نساجی مازندران- مس رفسنجان

در دومین دیدار روز نخست هفته هفتم تیم نساجی در قائمشهر باید به مصاف تیم مس رفسنجان برود. نساجی با یک بازی کمتر 7 و مس 5 امتیازی است و به ترتیب رده های دهم و چهاردهم لیگ را در اختیار دارند . در هفته گذشته نساجی برابر سپاهان شکست خورد و رفسنجانی ها اولین پیروزی خود را در لیگ با غلبه بر نفت مسجد سلیمان جشن گرفتند. این دیدار هم همزمان بازی اراک برگزار می شود.

جمعه 28 آذر

سایپا- ماشین سازی

شاگردان ابراهیم صادقی که هفته گذشته با 3 گل مغلوب فولاد شدند، از ساعت 15 روز جمعه باید در خانه میزبان ماشین سازی باشند. تیم تبریزی در هفته گذشته در دقایق پایانی برابر همشهری خود شکست خورد. سایپا با 7 امتیاز یازدهم است و ماشین سازی هم با یک امتیاز در قعرجدول قرار دارد.

گل گهر- شهر خودرو

شاگردان امیرقلعه نویی که هفته گذشته با شکست برابر نفتی ها صدرجدول لیگ را از دست دادند در هفته هفتم باید در خانه به مصاف شهر خودرو بروند. شهر خودرو هم اوضاع خوبی ندارد هر چند که در بازی هفته گذشته برابر استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت. گل گهر 10 و شهرخودرو 7 امتیازی است. با توجه به درگیری های گذشته قلعه نویی و رحمتی و جدال تیم های این دو سرمربی می توان این دیدار را مهم ترین بازی هفته نامید.

ذوب آهن- استقلال

تیم اصفهانی که در دو هفته گذشته درگیری بیماری کرونا بود و حواشی زیادی هم در خصوص تعداد کرونایی های این تیم به وجود آمد در خانه میزبان تیم صدرنشین استقلال است. استقلال با 11 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و باید با تیم رده پانزدهمی و 3 امتیازی ذوب آهن دیدار کند.

تراکتور- پیکان

شاگردان مسعود شجاعی که هفته گذشته با گل دقایق پایانی برابر ماشین سازی به برتری رسیدند و به شرایط خود در جدول سروسامان دادند باید در تبریز به مصاف تیم چغر پیکان بروند. شاگردان مهدی تارتار در هفته های گذشته عملکرد خوبی داشتند و توانستند با 9 امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرند. تراکتور هم که به تازگی با منصوریان قطع همکاری کرده به مانند پیکان 9 امتیازی است و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده هفتم قرار گرفته است.

دیدار تراکتور و پیکان نیز به مانند سه بازی دیگر به طور همزمان از ساعت 15 روز جمعه آغاز می شود.

نفت مسجد سلیمان -فولاد

در آخرین بازی روز دوم هفته هفتم لیگ برتر تیم های نفت مسجد سلیمان و فولاد به مصاف هم می روند. شاگردان جواد نکونام که هفته گذشته سایپا را بردند با 10 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند اما تیم مسجد سلیمان با 6 امتیاز سیزدهم است.

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان هم به دلیل حضور شاگردان گل محمدی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شده است. پرسپولیس دو بازی کمتر از سایر تیم ها انجام داده و با 4 بازی، 8 امتیازی است. شاگردان نوید کیا نیز از 6 بازی، 10 امتیاز کسب کردند.

 

جدول رده بندی لیگ برتر

هفته هفتم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
نساجی     مس پنج شنبه 27 آذر 15
آلومینیوم     نفت آبادان پنج شنبه 27 آذر 15
ذوب آهن     استقلال جمعه 28 آذر 15
گل گهر     شهرخودرو جمعه 28 آذر 15
سایپا     ماشین سازی جمعه 28 آذر 15
تراکتور     پیکان جمعه 28 آذر 15:15
نفت مسجد سلیمان     فولاد جمعه 28 آذر 15:15
پرسپولیس     سپاهان به تعویق افتاد  

 

 

هفته ششم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
سپاهان 4 0 نساجی جمعه 21 آذر 15
پیکان 0 0 آلومینیوم شنبه 22 آذر 15
مس 2 0 نفت مسجد سلیمان شنبه 22 آذر 15
فولاد 3 0 سایپا شنبه 22 آذر 15
صنعت نفت 2 1 گل گهر شنبه 22 آذر 15
پرسپولیس     ذوب آهن برگزارنشد  
ماشین سازی ۰ ۱ تراکتور یکشنبه 23 آذر 15
شهرخودرو ۰ ۲ استقلال یکشنبه 23 آذر 15:45

دیدگاه تان را بنویسید