در گفت وگو جی پلاس با عرب رستمی مطرح شد

گلایه های رکورددار پرتاب چکش زنان ایران از وضعیت دوومیدانی

بانوی پرتاپ چکش ایران گفت: علی رغم این که در ایران رقیب خاصی ندارم و این موضوع انگیزه را کم می‌کند عملکرد خوبی در مسابقات جایزه بزرگ داشتم.

لینک کوتاه کپی شد

زهرا عرب رستمی رکورددار پرتاب چکش دختران ایران در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، در خصوص مسابقات جایزه بزرگ و شکستن رکورد ملی پرتاب چکش اظهار کرد: علی رغم اینکه تا آخر امسال در رده سنی نوجوانان هستم توانستم در مسابقات جایزه بزرگ رکورد هر سه رده سنی را به نام خودم ثبت کنم. در ایران رقیب خاصی ندارم و با این حال عملکرد خوبی داشتم البته این مسئله باعث شده که انگیزه من کمتر شود  اما با همان انرژی گذشته کارم را دنبال می‌کنم تا به هدفی که دارم برسم.

او ادامه داد: یکی از اهدافم این است که تا آخر امسال رکورد رده سنی اصلی‌ خودم یعنی نوجونان را ارتقا بدهم . بالاترین هدف من هم کسب سهمیه المپیک است که چند متری با رکورد ورودی فاصله دارم و الگوی ورزشی‌ام آنیتا وودارچیک رکورددار پرتاب چکش المپیک است.

عرب رستمی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات دوومیدانی بانوان تصریح کرد: در سطح بانوان رسیدگی مخصوصا در پرتاب چکش خیلی کمتر است. با توجه به اینکه اکنون رکورد دار هر سه رده سنی هستم امیدوارم پیشنهادات بهتری داشته باشم. تقاضا دارم اگر این امکان وجود دارد یک اردوی خارجی برای من در نظر بگیرند که با تمرین در کنار رقبای خارجی پیشرفت بهتری داشته باشم.

 

دیدگاه تان را بنویسید