سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: این پیست یکی از مجهزترین پیست های کشور در رشته دوومیدانی است.
گودرز امیری در گفت وگو با ایرنا افزود: عملیات ساخت پیست دوومیدانی شهدای ورزشکار بروجن از سال 87 با 10 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و در زمینی به مساحت 35 هزار مترمربع آغاز شد.
به گفته وی، برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ملی 160 میلیارد ریال در دولت یازدهم هزینه شده و تمامی زیرساخت های لازم برای بهره برداری از این ورزشگاه در این دولت فراهم شده است.
امیری افزود: این ورزشگاه دارای سالن تخصصی دوومیدانی با کف تمام تارتان 6 خطی است که قابل استفاده برای مسابقات ملی و بین المللی است.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: پیست تارتان بروجن با ظرفیت یکهزار نفر، 2 رختکن ویژه ورزشکاران و داوران، سالن بدنسازی و امکانات رفاهی برای 20 نفر، اتاق رسانه، جایگاه ویژه میهمانان و خبرنگاران و اسکوربرد است.
به گزارش ایرنا، پیست تارتان بروجن مجهزترین پیست دوومیدانی سرپوشیده کشور است.
شهرستان بروجن در 60 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
چهارمحال و بختیاری نزدیک به 200هزار جوان و 45 هزار ورزشکار دارد.
سجاد مرادی، امیر مرادی، محمد ارزنده، روح الله عسگری، داریوش قنبری و برخی از ملی پوشان دوومیدانی ایران از بروجن به رقابت های المپیک و جهانی راه یافتند.
تارتان نوعی روکش ویژه برای پیست دوومیدانی است که به دلیل کاربرد مصالح برای این رشته بسیار حایز اهمیت است و در مسابقات بین المللی و المپیکی از این نوع روکش استفاده می شود.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشار:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.