هاشم صیامی روز شنبه در حاشیه برگزاری دومین المپیاد استعدادهای برتر دوومیدانی دختران کشور در گرگان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون احسان حدادی و حسن تفتیان جواز صعود به مسابقات جهانی قطر و المپیک توکیو را به دست آورده اند که امیدواریم در مسابقات کسب سهمیه آینده، چند سهمیه دیگر در مواد گوناگون کسب کنیم.

وی بیان کرد: برای ایجاد انگیز و تزریق روحیه در دوومیدانی کاران شاخص و دارای قابلیت کسب سهیمه، از ارایه کمک و حمایت به آنان دریغ نخواهیم کرد.

دبیر فدراسیون دوومیدانی افزود: حدادی و تفتیان با بهره بردن از مربیان خارجی و برگزاری اردو در کشورهای دیگر این سهمیه را به دست آوردند و فدراسیون پشتیبانی ها خود را از دیگر ورزشکاران توانمند و مدعی کسب سهمیه نیز ادامه خواهد داد.

صیامی ادامه داد: با وجود قبول شرایط برخی دوومیدانی کاران در پذیرش مربی خارجی، دوومیدانی ایران مربیان شایسته و قابلی دارد که با برخورداری از دانش روز این رشته قادر به آماده سازی ورزشکاران برای حضور در رویدادهای مهم و بزرگ این رشته هستند.

صیامی گفت: مهم‌ترین رقابت پیش روی دوومیدانی، مسابقات جهانی قطر در مهرماه است که امیدواریم حدادی و تفتیان با توجه به روند مطلوب آماده سازی بتوانند با کسب مدال این رویداد بزرگ را ترک کنند.

دومین المپیاد استعدادهای برتر دوومیدانی دختران کشور با حضور ۳۸۰ ورزشکار از ۳۲ استان از هفت شهریور در گرگان آغاز شده و فردا یکشنبه با معرفی نفرات برتر مواد گوناگون به کار خود پایان خواهد داد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.