محمدناصر نیکبخت روز پنجشنبه در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان همدان با بیان اینکه دولت موظف به پیگیری خدمات ‌رسانی به مردم و مصوبات رهبری است، از هم‌ افزایی و مودت میان سه قوه تقدیر کرد.
وی ادامه داد:مردم پیش از اینها، حضور جدی خود را در تمامی عرصه‌ها نشان دادند و اکنون نوبت دولتمردان است که در راستای رسیدگی به امور و مشکلات مردم تلاش کنند.
وی اظهار کرد:دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تلاش می کند و در این زمینه با توجه به مطالبات مردم و کمبودها، طبق برنامه سالانه و برنامه ششم رو به جلو حرکت می کند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند استان همدان و شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد به وزرا باید تشکر کرد چرا که این پیام بزرگ که بیش از هشت وزیر بالای 200 رای کسب کردند تاکنون بی‌سابقه بوده است.
استاندار همدان ادامه داد: امروز مردم می‌گویند اگر در چهار سال گذشته کار نشد به دلیل تهی بودن خزانه، تحریم و مسائل و مشکلات دیگر بود اما اکنون دیگر بعد از چهار سال باید کار بیشتری صورت گیرد.
وی ضمن قدردانی از مدیران برای تلاش‌های چهار سال گذشته تصریح کرد: همه مدیران باید با گام‌های اساسی‌ و آماده به کار و جهادگونه در عرصه کار ورود کنند و همه ماموریت‌ها را درست انجام دهند.
نیکبخت افزود: باید پایان کار مدیران، رفع مشکل بیکاری باشد و پس از گذشت چهار سال، طرح‌های بزرگ انجام شده باشد.
وی همچنین با اشاره به دیدار جمعی از فعالان فرهنگی استان همدان با رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایشان فرمایشات ارزشمندی در مورد همدان داشتند و همدان را مهد بزرگان دانستند.
وی خاطرنشان کرد: در این دیدار گزارشی را به محضر مقام معظم رهبری ارائه کرده و و به ایشان عرض کردم، مردم همدان چشم به راه سفر شما به همدان هستند.
استاندار همدان با تاکید بر لزوم پیگیری سفر رهبر معظم انقلاب به همدان افزود: مقام معظم رهبری در پاسخ به سفرشان به همدان فرمودند کارها در همدان انجام شده و سفر بعدی ما برای چیست و بنده در پاسخ به ایشان گفتم برای دل مردم همدان تشریف بیاورید.
نیکبخت با بیان اینکه گردشگری مهمترین رکن توسعه استان است افزود: کارهای انجام شده در حوزه گردشگری کافی و در حد همدان نیست و باید همدان را بیش از پیش معرفی کنیم زیرا همدان امکانات زیادی دارد و آثار تاریخی، آب و هوای مطبوع و صنایع‌دستی فاخر از ظرفیت‌های همدان است.
وی بیان کرد: دولت در سیاست خارجی شاهکار کرد، ایران را از تهدیدات فصل هفت خارج کرد، قطعنامه های شورای امنیت لغو و تحریم های هسته ای ملغی شد که بعد از آن سرمایه گذاران به ایران آمدند ودر همدان هم آلمانی ها و ایرلندی ها برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کردند و این از نتایج برجام است.
استاندار همدان تصریح کرد: هر چند آمار بیکاری استان همدان در بین استان های دیگر بهتر است و رتبه کسب و کار استان از 24 به 11 رسیده است اما برای رفع مشکل بیکاری باید بیش از گذشته کار کنیم.
گفتنی است؛ در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان همدان از دستگاه های برتر تقدیر شد.
دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
1181/7523
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.