نعمت الله نازپرورده روز چهارشنبه در گفت با خبرنگار ایرنا با تقدیر از پویش حمایت از خرید کالای ایرانی از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان یک اقدام ارزشمند، افزود: با خرید کالای ایرانی می توانیم در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم و این اقدام در واقع کمک به رونق اقتصاد داخلی و بهبود فضای کسب و کار و وضعیت اشتغال کشورمان است.
وی اظهار کرد: با خرید کالای ایرانی در واقع از تولیدکنندگان داخلی حمایت می کنیم و بی شک این اقدام ما در توسعه، رونق بخش تولیدی و اقتصادی، کاهش تورم و همچنین تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اثرگذار است.
وی با بیان این که همه مردم از وضعیت اقتصادی و چالش های موجود آن آگاه هستند، بیان کرد: تنها راه برون رفت از این وضعیت، حمایت از کار، سرمایه و خرید کالای ایرانی است.
معاون فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای روی کارآمدن شرایط را برای فعالیت و رونق کارگاه های تولیدی و شرایط کسب و کار فراهم کرده است و در همین راستا نیز خرید کالاهای ایرانی به ایجاد اشتغال و پیشرفت واحدهای تولیدی کمک شایانی می کند.
نازپرورده ادامه داد: کیفیت کالاهای ایرانی با سلیقه و ذائقه ایرانی هماهنگ شده و وقت آن رسیده است که همه ما با نه گفتن به خرید کالای خارجی و آرای گفتن به خرید تولیدات داخل، شرایط را برای پیشرفت کشورمان هموارتر و از هزاران کارگاه و کارگر ایرانی که جزیی از خانواده های خودمان هستند، حمایت کنیم.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق ، 2 مرز رسمی و فعال پرویزخان و خسروی دارد.
7079/3012/3033 خبرنگار:نازنین باباخانی **انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.