میثم فلاح روز چهارشنبه در آستانه فرا رسیدن سال نو در گفتگو با ایرنا با اشاره به اینکه که رشد مصرف کالای ایرانی در کشور نیاز به تلاش مضاعف و فرهنگ سازی هدفمند دارد افزود: می طلبد بودجه های فرهنگی کشور بیشتر در این عرصه هزینه شود.
وی مسئله فرهنگ سازی در حمایت از تولیدات داخلی را امری خطیر دانست و اظهارداشت: مطالعه وبررسی دقیق تمامی ابعاد این موضوع همکاری وهمیاری جمعی مردم، دولت، تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، طراحان و برنامه ریزان را طلب می کند.
رییس صنعت ، معدن و تجارت اشکذر تصریح کرد: مهمترین ابزارهایی که در فرهنگ سازی حمایت از تولیدات داخلی بسیار مهم است می توان به رسانه ملی با ارزش دادن به کالای ایرانی، آموزش و پرورش با آگاهی دادن و آموزش عالی با ارتباط نزدیک با صنعت اشاره کرد .
وی تفکر کیفیت بهترکالای خارجی را یکی از مهمترین چالش های فرهنگی موجود درجامعه عنوان کرد و گفت: برای تحقق حمایت از تولید داخلی و اقبال جامعه به سمت تولیدات وطنی با توسل به ابزار فرهنگی این اسطوره را باید در باور افراد جامعه شکست.
فلاح تاکید کرد: حمایت ازتولیدات داخلی به معنی قطع کامل وارادت کشور نیست چرا که هرکشوری درهر سطحی احتیاج به وارادات برخی مواد و محصولات را دارد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه، کمپین خبری خرید کالای باکیفیت داخلی را باهدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات خود، از این هفته آغاز کرده است.
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری استان یزد قرار دارد.
7546/6197 خبرنگار:سعیده السادات خاتمی**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.