احمد بیگدلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از حرکت خبرگزاری جمهموری اسلامی در راه اندازی پویش 'عید ایرانی با کالای ایرانی'، افزود: اگر فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل در سطح جامعه نهادینه شود و مردم ما به سمت خرید کالاهای ایرانی حرکت کنند، به حتم نتایج مثبت آن از جمله رشد فرصت های اشتغال، نصیب خانواده ها و فرزندان خود ما می شود.
وی اظهار کرد: با مد نظر قرار دادن خرید کالای ایرانی به جای ایجاد رونق اقتصادی در کشورهای مبدا کالاهای وارداتی، در کشور خودمان این رونق را ایجاد می کنیم و از این طریق کمکی به حل مشکلاتی همچون بیکاری و از بین رفتن رکود در کشور خواهیم کرد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت فرهنگ خرید محصولات تولید داخل تاکید کرد و گفت: چنین حرکت های ارزشمندی در جهت تحقق شعار 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' است که رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری آن را طرح فرموده و بر آن تاکید کردند.
وی با بیان اینکه مهمترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی اهمیت دادن به تولید داخلی است، اظهار کرد: در این مسیر اگر می خواهیم شهروندان به مصرف کالای ایرانی ترغیب و تشویق شوند، باید تولید کنندگان نیز در ارتقای کیفیت محصولات داخلی بیش از پیش تلاش و همت به خرج دهند.
بیگدلی گفت: به نوبه خودم از همه شهروندان و هموطنان درخواست دارم تا نسبت به خرید کالای ایرانی توجه و جدیت داشته باشند چرا که برخی محصولات ایرانی به لحاظ کیفیت از نمونه های مشابه خارجی نیز بهتر هستند.
با نزدیک شدن عید نوروز و رونق خرید مردم از بازار، خبرگزاری جمهوری اسلامی با هدف افزایش رونق تولید داخلی و کمک به اقتصاد کشور، پویش مصرف کالای ایرانی راه اندازی کرده است.
براین اساس خبرگزاری جمهوری اسلامی همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه، پویش خبری خرید کالای باکیفیت داخلی را باهدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات خود، کلید زده است.
7312/3001
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.