رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس از کنترل بازار نوروز توسط بازرسان طرح نظارتی نوروزی این اداره در سلماس خبر داد.

جعفر مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، گفت: طرح نظارتی بازار همزمان با سراسر کشور از اول اسفندماه در سلماس آغاز شده است که اهدافی همچون تامین مایحتاج عمومی مردم با توجه به قرارگیری در ایام پایانی سال، برقراری تناسب بین عرضه و تقاضا، جلوگیری از قیمت گذاری های غیرقانونی و رسیدگی به شکایات مردم را دنبال می کند.

مهدی زاده بیان کرد: در بخش کالا و خدمات معیارها و مواردی مشخص شده و در اختیار اکیپهای بازرسی قرار گرفته اند تا در نظارت های پایان سال به خصوص در بخش کالا و خدمات از جمله آجیل، البسه و مواد خوراکی لحاظ کرده و در تمام واحدهای تولیدی و فروش به طور جدی نظارت و پیگیری شوند.

 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس عنوان کرد: مردم عزیز ما می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و عدم رفتار مناسب از طرف فروشندگان، مراتب را از طریق سامانه 124 به اطلاع اداره صنعت و معدن سلماس برسانند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات لازم برای ایجاد آرامش در بازار برای خرید اسان و راحت مردم اندیشیده شده و با بازرسی های نوبتی و دوره ای در ایام تعطیل و غیرتعطیل، امیدواریم بتوانیم زمینه رفاه مردم در خرید مایحتاج سال نو را فراهم آوریم.  
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.