مهرداد علی قارداشی روز پنجشنبه در حاشیه مجمع انتخابات رئیس هیات تنیس روی میز همدان در گفت و گوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح صدور کارت عضویت ورزشکاران، مربیان و داوران تنیس روی میز کشور برای نخستین بار از ابتدای سال آینده آغاز می شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون از مجموع 20 هزار ورزشکار سازمان یافته تنیس روی میز کشور 6 هزار تن را بانوان تشکیل می دهند و سایر ارگان ها نظیر جامعه کارگری، نیروهای مسلح، ناشنوایان و آموزش و پرورش نیز در این رشته فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه تنیس روی میز در دو بخش همگانی و قهرمانی فعالیت دارد، گفت: صدور کارت عضویت می تواند نسبت به سازماندهی آماری تعداد ورزشکاران، مربیان، داوران و هر فردی که مسئولیت دارد، کمک شایانی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: هزینه صدور کارت عضویت برای هر فرد در یکسال عضویت 600 هزار ریال است که براساس تصمیم گیری صورت گرفته 50 درصد از درآمد حاصل از حق عضویت ها به حساب هیات های استانی واریز می شود.
علی قارداشی یادآور شد: هم اکنون کشوری نظیر آلمان این طرح را به شکل گسترده برگزار کرده و سالانه بودجه بسیار مطلوبی را در این بخش دریافت می کند که همان بودجه نیز صرف توسعه و رشد تنیس روی میز می شود.
وی افزود: این طرح مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان است و برخی فدراسیون ها از قبل این طرح را آغاز کرده اند و فدراسیون تنیس روی میز قصد دارد از ابتدای سال آینده این طرح را اجرایی کند.
وی بیان کرد: برای انگیزه دادن به هیات های استانی قصد داریم 50 درصد از درآمد عضوگیری را به آنها بدهیم که در تامین منابع مالی در راستای تجهیز و اجرای برنامه های سالیانه هیات بسیار موثر است.
وی گفت: دستورالعمل این طرح سال 92 ابلاغ شد که اجرا نکردیم و حالا قصد داریم از ابتدای سال آینده این طرح را انجام دهیم.
رئیس فدارسیون تنیس روی میز کشور امروز پنجشنبه برای حضور در مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز همدان به این شهر سفر کرده بود.
7520/6993*خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.