علیرضا مرزبان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جشن های فرهنگی، تجلیل از دانش آموزان ممتاز، بازدیدهای علمی، اجرای طرح های قرآنی و فرهنگی، جوایز و تهیه کتاب های مسابقات کتابخوانی و مواردی از این قبیل با مشارکت خیران در مدارس انجام می شود.
وی بیان کرد: بخش عمده مشارکت های خیران در فعالیت های فرهنگی و پرورشی مدارس مصرف می شود که این کمک ها کمتر مورد مشاهده است ولی خیران کمبود بودجه فرهنگی آموزش و پرورش را در شهرستان تیران و کرون جبران کرده اند و از این جهت در اجرای برنامه های فرهنگی هنری مدارس با محدودیت کمتری روبرو هستیم.
وی ادامه داد: سالانه به طور متوسط خیران به آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون 5 میلیارد ریال کمک می کنند که این کمک ها در راستای فعالیت های عمرانی، بهسازی، تجهیز، فعالیت های فرهنگی و پرورشی، حمایت از دانش آموزان نیازمند مصرف می شود.
مرزبان با اشاره به گستردگی نیازهای دانش آموزان خاطرنشان کرد: مجمع خیریه مدرسه یار با هدف ساماندهی و هم افزایی کمک های خیران و ایجاد تحول در آموزش و پرورش با پشتوانه کمک خیرین راه اندازی شده که کار خود را در قالب یک برنامه آغاز و به مردم و دانش آموزان معرفی می شود.
وی اضافه کرد: با راه اندازی این مجمع کمک های خیران جمع آوری و بر اساس اولویت بندی و نیازهای هر مدرسه مصرف می شود.
شهرستان تیران و کرون در 45کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد و دارای بیش از یکصد مدرسه و 11 هزار نفر دانش آموز است.
مهد/ 7153 / 2093/ انتشار : عمادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.