عباس سلطانیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور آشنایی کامل مدیران مدارس البرز اکنون طرح نشست کیفیت بخشی مدیران مدارس متوسطه در حال اجراست که امروز این نشست برای مدیران مدارس متوسطه ساوجبلاغ در کانون شهید مطهری برگزار شد.
وی اظهار کرد: مدیران برای تصدی و پیشبرد امور مدارس باید دارای ویژگی های عمومی و تخصصی برای پیشبرد طرح ها در عرصه تعلیم و تربیت باشند.
وی ضمن تاکید بر اهمیت شمردن تشکیل پرونده صحیح برای دانش آموزان در مدارس دوره اول و دوم متوسطه یاد آور شد: پرونده های دانش آموزان در مدارس باید تا پایان مهر هرسال توسط شخص مدیر بررسی شده و اسناد و مدارک غیر ضروری از پرونده ها خارج و به دانش آموزان تحویل داده شود.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: نشست پیشرفت تحصیلی نیز در اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد که در آن وضعیت عملکردی مدارس در این بخش مهم در وضع موجود و سنوات گذشته مورد بررسی قرار گرفت.
سلطانیان یاد آور شد: برگزاری نشست های پیشرفت تحصیلی در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز موجب شناسایی نقاط قوت وضعف و به بکارگیری راهکارهای مناسب برای برون رفت از وضعیت نامطلوب می شود.
وی گفت: برای رسیدن به اهداف آموزشی در طرح ها و برنامه باید در مسیر اهداف مطابق با تفاهمنامه ها ، برنامه ریزی شده و آگاهانه گام برداشت.
وی ادامه داد: از مدیران موفق در اجرای طرح ها و برنامه هایی که در مدارس دوره اول و دوم متوسطه تقدیر می شود.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.