به گزارش ایرنا احمد اسکندری نسب شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت افزود: برخی فضاهای آموزشی جیرفت به دلیل کمبود بودجه به فضای تجاری تبدیل می‌ شود.
وی با بیان اینکه تعدادی از فضاهای آموزشی جیرفت که ظرفیت تجاری کردن را دارند، شناسایی شده است خاطرنشان کرد: تغییر کاربری فضاهای آموزشی این شهرستان به تجاری موجب ایجاد درآمد پایدار در آموزش و پرورش این شهرستان می شود.
وی همچنین گفت: میانگین نمرات دانش آموزان شهرستان جیرفت نسبت به سال گذشته 2 نمره افزایش داشته که این افزایش میانگین بهبود کیفیت بخشی آموزشی را در بین دانش آموزان این شهر نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد: 90 درصد از مدارس جیرفت از وجود ائمه جماعت بهره مند شده است و امیدواریم سایر مدارس این شهرستان نیز بزودی از برکات وجود ائمه جماعت برخوردار شوند.
اسکندری نسب در ادامه اظهار کرد: درمانگاه فرهنگیان این شهرستان با زیربنای 800 مترمربع در حال آماده سازی است که اخیرا سه میلیارد ریال از محل بودجه ملی به آن تخصیص پیدا کرده و امیدواریم در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه ساخت فروشگاه فرهنگیان جیرفت نیز مراحل پایانی را می گذراند گفت: این فروشگاه هم با زیربنای 800 مترمربع در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: 12 درصد دانش آموزان شهرستان جیرفت در مدارس غیردولتی این شهرستان تحصیل می کنند.
مدیر آموزش و پرورش جیرفت تعداد مدارس هیات امنایی این شهرستان را 18 مدرسه عنوان و بیان کرد: سال 92 فقط چهار مدرسه هیات امنایی در این شهرستان فعالیت داشته که این مدارس با همت دولت تدبیر و امید و در راستای بهبود فضای آموزشی در جیرفت افزایش یافته است.
سه هزار و 800 فرهنگی، کار تعلیم و تعلم 40 هزار دانش آموز جیرفتی را در 425 مدرسه این شهرستان بر عهده دارند.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
6003/3029

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.