به گزارش ایرنا، مهدی یوسفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اصفهان گفت: مجوز نخستین مرکز نوآوری در بین دانشگاه های پیام نور استانی توسط استان اصفهان کسب شده و این مرکز با هدف استقرار و فعالیت واحدهای نوآور و شرکت های دانش بنیان ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه های دانشگاه پیام نور استان برای ایجاد شرکت‌های دانش بنیان، ارتباط با صنعت و تولید درآمد از علم، افزود: این دانشگاه در ارتباط با صنعت، طرح هایی را اجرا و تولیدهایی را نیز داشته است.
یوسفی ادامه داد: این دانشگاه همکاری های پژوهشی با سازمان ها و صنایع مختلف از جمله شهرداری و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، داشته است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به برنامه های فرهنگی این دانشگاه نیز گفت: همایش شعر 72 خط اشک توسط دفتر نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار می شود.
وی با اشاره به حمایت های دانشگاه ازاین همایش گفت: حمایت های مالی نیز از این همایش صورت گرفته و حتی پیشنهاد ایجاد رشته تحصیلی مرتبط با آن را نیز مطرح کرده ایم.
همایش ملی شعر عاشورایی 72 دو خط اشک، آذر امسال در اصفهان برگزار شد.
یوسفی با بیان اینکه ممکن است این دانشگاه با کاهش بودجه در مقاطعی مواجه شود، افزود: خیران تا کنون کمک بسیاری به دانشگاه پیام نور از جمله در مراکزی مانند آران و بیدگل، دهق و نطنز کرده اند.
دانشگاه پیام نور استان اصفهان دارای 53 هزار دانشجو در 18 مرکز و 25 واحد آموزش عالی است.
دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان با 12 هزار دانشجو بزرگترین مرکز این استان است و پس از آن مراکز نجف آباد، کاشان و تیران قرار دارند.
در میان واحدهای پیام نور استان نیز واحد خوراسگان با چهار هزار دانشجو، بزرگترین واحد است.
ت/3011/ 6022 خبرنگار: آسیه معینی - انتشار دهنده : عمادی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.