به گزارش ایرنا ، عبدالحسین ارجمند سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه 10 درصد هزینه ها نسبت به درآمد عقب هستیم ، افزود: شهرداری ها یک سازمان خدماتی خودکفا هستند و باید مردم و به ویژه سازمان های دولتی نسبت به بدهی ها و عوارض به موقع خود به شهرداری اقدام کنند.
* طبق ماده 77 قانون شهرداری ها رفع هر گونه اختلاف بین مؤدی (شهروندان) و شهرداری در مورد عوارض به کمیسیونی مرکب از نمایندگان وزارت کشور و دادگستری و انجمن شهر ارجاع می شود و تصمیم کمیسیون قطعی است و بدهی هایی که طبق تصمیم این کمیسیون تشخیص داده شود طبق مقررات اسناد لازم الاجراء به وسیله اداره ثبت قابل وصول می باشد و اجرای ثبت مکلف است بر طبق تصمیم کمیسیون مزبور نسبت به صدور اجرائیه و وصول طلب شهرداری مبادرت نماید.
شهردار منطقه یک بندرعباس با توجه به اینکه امسال سه هزار و 900 میلیارد ریال بودجه به شهرداری مرکزی وکل مناطق یک و دو و سه اختصاص یافته است ، اظهارکرد: 900 میلیارد ریال آن مربوط به شهرداری منطقه یک می باشد.
ارجمند یادآورشد: از این میزان 410 میلیارد ریال مربوط به بودجه عمرانی و 490 میلیارد ریال نیز بودجه جاری شهرداری منطقه یک بندرعباس است.
وی به پروژه های در دست اقدام شهرداری منطقه یک درسال 95 اشاره کرد و گفت: 130 هزار متر مربع در بحث زیرسازی آسفالت با اعتبار 65 میلیارد ریال ،37 هزار مترمربع پیاده رو سازی با اعتبار 38 میلیارد ریال ، جدول کشی و کانال کشی با 96 هزار کیلومتر طول با اعتبار 14 میلیارد و 500 میلیون ریال و 20 میلیارد ریال نیز برای پارک ها و فضای سبز امسال هزینه شده است.
شهردار منطقه یک بندرعباس همچنین به پروژه باغ پرندگان به عنوان پروژه شاخص این منطقه اشاره کرد و گفت: این طرح که در پارک جنگلی جهاد با چهار و یک دهم هکتار فضا واقع شده ، عملیات اجرایی فاز یک آن با اعتبار 25 میلیارد ریال آغاز شده که امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
*44پروژه عمرانی در حوزه شهرداری منطقه یک بندرعباس دهه فجر به بهره برداری می رسد
شهردار منطقه یک بندرعباس اظهارکرد: در دهه فجر امسال 44 پروژه عمرانی با اعتبار 170 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
ارجمند خاطرنشان کرد: افتتاح پارک بانوان در محدوده پارک جنگلی خلیج فارس با هزینه 20 میلیارد ریال ، نور پردازی پل رسالت و افتتاح چندین زمین ورزشی و پارک محله ای در محلات شهر بندرعباس از مهم ترین پروژه های شاخص افتتاحی در دهه فجر امسال است.
40 درصد از شهر بندرعباس و 14 محله این شهر تحت حوزه شهرداری منطقه یک قرار دارد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.