مصطفی آزادبخت روز شنبه در جمع بانوان همدان با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) بیان کرد: دشمنان با استفاده از نیرنگ و حیله های مختلف دنبال دلسرد کردن مردم هستند و ما باید با فعالیت های مثبت و موثر مردم را امیدوار کنیم.

وی اظهار داشت: ۲۵۰ شبکه فارسی زبان دنبال کم رونق کردن انتخابات در ایران بوده بنابراین تک تک ما در زمینه فراهم کردن زمینه انتخابات پرشور مسوولیت داریم و باید با هر شکل مردم را دلگرم به شرکت در انتخابات کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: انتخابات اسفند ماه از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که در چهار دهه گذشته هیچگاه تا این اندازه رو در رو با دشمنان این ملت درگیر نبودیم.

آزادبخت بیان کرد: باید تنور انتخابات را گرم کرده و با مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمنان این نظام و ملت را در تمامی صحنه ها وادار به عقب نشینی کرد.

اسلام به زن جایگاه داد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: ارزش ها و شاخص های اسلامی که به فراموشی سپرده شد با شکل گیری جمهوری اسلامی دوباره زنده شدند.

آزادبخت اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر معنوی و هویتی بوده و یکی از این دستاوردها زنده کردن جایگاه، نام و یاد حضرت زهرا(س) است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی بسیار خوب و شاخصی است که می تواند دنیا و آخرت انسانها را آباد کند افزود: بعد از صدر اسلام جایگاه زن به فراموشی سپرده شد و کشورهای  منطقه به عنوان کالا به زن نگاه می کردند اما انقلاب اسلامی که ریشه در اسلام ناب دارد این جایگاه را به بانوان برگرداند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: زنان در مبارزه با طاغوت همدوش با مردان به جهاد پرداختند و در این استان شیرزنانی همچون مرحومه مرضیه دباغ با وجود زندانی و شکنجه شدن توسط ساواک ولی از آرمان امام و انقلاب دست بر نداشتند.

آزادبخت ادامه داد: مردان جهادی از دامن زنان به پا خواستند و زنان عفیف و پاکدامن توانستند مردانی تربیت کنند که انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۴۵۰ شهیده در جنگ تحمیلی داشتیم که برخی از این بانوان در خط مقدم به شهادت رسیدند گفت: فعالیت های اجتماعی بانوان مرحله دوم کار آنها است چرا که جهاداصلی زنان تربیت فرزندان صالح است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.