مصطفی آزادبخت روز سه‌شنبه در آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان رزن اظهار داشت: حضور پررنگ مردم در انتخابات دشمن را ناامید و وادار به عقب نشینی می کند بنابراین در این راستا باید منویات رهبر معظم انقلاب چراغ راه همه ما باشد.

وی افزود: متولیان انتخابات با بی طرفی کامل انتخابات را سالم و با صلابت برگزار می کنند و هیچ کدام از مسئولان حق ندارند وابستگی به داوطلبان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آمریکا و داعش دو روی یک سکه هستند گفت: هر دوی آنها در پی ترور و به شهادت رساندن این سردار رشید اسلام بودند؛ مردم هم با حضور در آیین تشییع سرلشکر سلیمانی دین خود را به این سرباز ولایت ادا کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: ملت ایران داغ شهید سلیمانی را بر دل دارند و هر چند سیلی محکمی به گوش آمریکا نواخته شد ولی کافی نیست پیامد شهادت سردار سلیمانی باید خروج آمریکا از منطقه باشد.

آزادبخت ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که این سرباز ولایت در مکتب امام راحل پرورش یافت و جهان را تحت تاثیر خود قرار داد. 

وی افزود: این سرباز ولایت با تبعیت از ولایت و با ایثار و از خودگذشتگی شر داعش را از سر منطقه کم کرد در حالیکه این گروهک تروریستی و آدم کش درصدد تضعیف ایران بودند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار داشت: با شهادت سردار سلیمانی درخت انقلاب اسلامی تنومندتر و نهضت اسلامی قوی تر می شود و خون شهید سلیمانی به مراتب تاثیرش بیشتر از زمان حیات وی بود.

آزادبخت با بیان اینکه امروز آمده ایم بگوییم که راه امام راحل، رهبری انقلاب و شهید سلیمانی را ادامه می دهیم اظهار داشت: در بین نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی افراد لایق و شایسته ای هستند که به بهترین شکل ممکن جای این شهید را پر کنند.

وی یادآوری کرد: رژیم ستم شاهی وابسته به قدرت های بزرگ، دیکتاتور و آدم کش بود که هیچ اختیاری از خود نداشت و در این دوران ملت ایران جایگاهی نداشتند همچنین ظلم و ستم تمام کشور را فرا گرفته بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: امام راحل در سال ۴۲ پرچم مبارزه با این رژیم را در دست گرفت و مردم را به بیداری دعوت کرد که با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی زمینه احیای حقوق مردم فراهم شد.

آزادبخت اضافه کرد: ملت ایران با شناخت راه و هدف امام راحل پا میدان مبارزه گذاشته و با هدایت پیرجماران شاگردان امام پیام انقلاب را منعکس کردند.

وی ادامه داد: ایثارگری و شهادت طلبی مردم توانست رژیم ستم شاهی را سرنگون کند و ایران از یک کشور وابسته به یک کشور مستقل و توانمند تبدیل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.