حسین حسن نژاد روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه ، افزود: حضور حداکثری مردم می تواند به انتخابات پرشور و آگاهانه تر کمک کند تا بتوانیم یک مجلس قوی  و کارآمدتری داشته باشیم .

وی با اعلام اینکه اگر مردم ما به این نکته برسند که مجلس مهم است حتما برای انتخاب نامزد مورد نظر خود وقت بیشتری صرف می کنند و امروز وظیفه ما به عنوان مسئولین این است که برای توسعه بهتر کشور ، ذهن مردم جامعه را نسبت به انتخابات مجلس حساس تر کنیم .

معاون استاندار مازندران تاکید کرد: وظیفه مان اطلاع رسانی به مردم برای انتخابات امری مهم است چرا که ریل گذاری و زیرساخت در هر شهرستانی مهم است بنابراین باید به مردم بگویم که انتخابات شما در مجلس اثرگذار خواهد بود  .

حسن نژاد با بیان اینکه ما باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم ، افزود : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک امر فوق العاده جدی برای تحقق خاص انقلاب خواهد بود ، بنابراین باید به مردم بگوییم که انتخاب درست ما می تواند هزینه توسعه را هم کمتر کند .

وی در ادامه با اشاره به اینکه معنویت ، دین و مذهب می تواند در کنار سیاست قرار بگیرد ، افزود : ما براساس آموزه دینی قادر به ظلم و پذیرش ظلم به دیگران نیستیم و باید تلاش کنیم تا حق کسی ضایع نشود .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه اگر امروز خط مقاومت یک خط پرافتخار است و در دنیا از جاذبه بالایی برخوردار است به دلیل برخورد و مقابله آنان با ظلم و ستم بوده است و اگر امروز خط مقاومت زنده است و هر روز عمق پیدا می کند به دلیل عظمت نگاه مردم به شعار اصیل و واقعی انقلاب ایران اسلامی است .

حسن نژاد با اشاره به اینکه عدالت واقعی و حقیقی در سایه عدالت گستر حقیقی اتفاق می افتد ، بیان کرد : در حوزه مدیریت مناطق مختلف کشور عدالت اجتماعی را لحاظ و آن را عنوان مجموعه تقسیمات یک اصل بپذیریم .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در پایان از مدیران خواست تا درک درستی نسبت به موقعیت امروز کشور داشته باشند و گفت :مدیران باید برای به سرانجام رساندن طرح ها به منابع بانکی ، منابع عمومی و مشارکت مردم حساب باز کنند تا در افتتاح طرح های خود موفق تر عمل کنند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.