پریسا علیلو روز شنبه در نشست «زنان در بیانیه گام دوم انقلاب» با بیان اینکه این بیانیه بر لزوم بازگشت به ارزش‌ها و ارتقای الگوهای گام‌اول تأکید دارد، افزود: بیانیه گام دوم راهبردی اساسی در امتداد حرکت انقلاب اسلامی است و فضا و جهت حرکت را در ادامه مسیر انقلاب به خوبی ترسیم می‌کند.

وی اظهار داشت: در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به بلوغی رسیده‌ایم که زنان در همه ابعاد، دستاوردها و آینده انقلاب و فرصت‌های کشور در سطر به سطر بیانیه گام دوم تنیده شده‌اند. 

وی گفت: در عمل نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند و به هیچ وجه در ارائه آمارها از مردان جدا نشده‌ و در همه عرصه‌ها حضوری جهادی و چشمگیر برای ارتقای کشور دارند.

«علیلو»، با بیان اینکه زنان در انقلاب و در تحقق گام دوم نقش‌آفرین هستند بیان کرد: امسال دهه فجر انقلاب اسلامی با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تقارن دارد که لازم است تا با شناساندن درست و واقعی ابعاد وجودی و رفتاری این شخصیت بزرگوار در سلوک مومنانه و زیست انسانی نسل جوان گام‌های بلندی در دهه پنجم انقلاب برداشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات رکن بی‌بدیل جمهوریت نظام است که بر پایه آن میزان بودن رای ملت در نزدیک به چهار دهه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اصلی‌ترین عامل بقای نظام و تاثیر نقش مردم در تعیین سرنوشت خود بوده‌است.
این نشست به مدت یک روز با حضور بانوان ادارات آذربایجان‌غربی و به همت بسیج جامعه زنان سپاه برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.