هوشنگ بازوند روز شنبه در مراسم اهدای ۴۱۰ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات عالی ترین نمونه دموکراسی به شمار می رود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) در کشورمان ظهور و تجلی پیدا کرد.

وی با بیان اینکه احترام گذاشتن به رای مردم و انتخاب خدمتگزاران نظام به دست آنها یکی از دستاودرهای مهم انقلاب اسلامی بود، افزود: تاکنون در ۴۱ سالی که از عمر انقلاب می گذرد ۳۷ دوره انتخابات برگزار و مردم پای صندوق های رای حاضر شده اند.

بازوند گفت: سی و هشتمین انتخابات نیز که مربوط به مجلس شورای اسلامی است به زودی برگزار می شود و به طور قطع ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه آفرین شده و بر اقتدار و صلابت نظام خواهند افزود.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب، گفت: باتلاش های صورت گرفته و در عین حال حمایتهای همه جانبه دولت، هزار و ۱۶۷ پروژه در این دهه مبارک با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۲۸۵ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برخی دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، گفت: در حالی که ابتدای انقلاب ۶ سد آن هم توسط کشورهای دیگر در کشورمان ساخته شده بود امروز این تعداد به ۱۹۰ تا ۲۰۰ مورد رسیده است تا جزو ۱۰ کشور اول دنیا در این حوزه باشیم.

بازوند خاطرنشان کرد: در این ۴۱ سال همچنین کارهای عمرانی زیادی در کشور نظیر گازرسانی، جاده سازی و ... انجام شده که به هیچ عنوان با دوران پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست.

استاندار کرمانشاه یادآوری کرد: در حالی که ما ابتدای انقلاب حتی نیازمند واردات سیم خاردار بودیم امروز به برکت انقلاب یکی از پیشرفته ترین صنایع موشکی دنیا را در اختیار داریم که همه دنیا دید جمهوری اسلامی چگونه با آنها به خونخواهی سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از بزرگترین پایگاه های نظامی آمریکا را با خاک یکسان کرد.

وی گفت: این همه پیشرفت نشانگر خودباوری و خود اتکایی جوانان این مرزوبوم است که به برکت انقلاب اسلامی حاصل شد.

بازوند در پایان و با تبریک به زوج های جوانی که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند، گفت: لازم است به بانیان این جلسه و خیرانی که کمک زیادی کردند و حتی حاضر نشدند نامی از آنها برده شود قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.