حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه ریحانهالنبی(س) همدان افزود: سخنرانی امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷، نقشه راه و نشان دهنده اهداف انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه موضوع فرهنگ یکی از کلید واژه های این سخنرانی است گفت: انقلاب اسلامی بر آن نیست که به فرهنگ بپردازد اما فرهنگ برایش اصالت دارد.

وی اظهار داشت: اقتصاد و رفع تبعیض دومین کلید واژه این سخنرانی است، رفع تبعیض و اجرای عدالت برای انقلاب اسلامی مهم است.

حجت‌الاسلام شعبانی موثقی بیان کرد: استقلال برای ما مهم بود، معنای استقلال اینگونه نیست که ما با دنیا ارتباط نداشته باشیم بلکه به معنای زیر بار ذلت نرفتن است.

وی ادامه داد: آزادی دیگر کلیدواژه این سخنرانی است که معنای آن با بی بندوباری تفاوت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه ما دوران پهلوی را به درستی درک نکردیم و نمی‌دانیم که شرایط کنونی چقدر با آن متفاوت است افزود: نگاه منصفانه این است که نسل جدید از سال ۱۳۲۰ تا سال ۱۳۵۶ را مطالعه کنند و بدانند که چه بودیم و چه شدیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان نیز گفت: امروز در حالی ما چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که استکبار، کفر و صیهونیست در منطقه به حد اعلای خود رسیده است.

مصطفی آزادبخت افزود: دشمن با وجود توطئه های گوناگون به دنبال این بود تا انقلاب اسلامی را به زمین بزند که به لطف خدا و رهبری این توطئه ها برملا شد.

وی اظهار داشت: امروز راه به طور کامل مشخص است و باید همچون گذشته با تبعیت از ولایت فقیه و حضور در صحنه، انقلاب اسلامی را تداوم دهیم.

آزادبخت ادامه داد: اگر امروز در آیین‌های ما قرآن خوانده می شود بزرگترین دستاورد و پیروی از رهبری بزرگترین پیروزی ما است.

وی اضافه کرد: امروز دانش آموزان ما با حفظ حجاب و داشتن قرآن در دست پیش می روند و دشمن را ناکام می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: باید سختی بکشیم و با شناخت دشمن بدانیم که پیشرفت های ما در گرو پیروی از رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان برگزاری باید در امنیت کامل و بی طرفی، فضا را برای حضور حداکثری مردم فراهم کند.

آزادبخت ادامه داد: دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم در انتخابات است چراکه می داند با حضور مردم کاری از پیش نمی برد.

وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری انتخاباتی پرشور دشمن را وادار به عقب نشینی کنیم.

همزمان با آغاز چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در همدان و جمعی از مسوولان این استان، زنگ انقلاب در مدارس همدان نواخته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.