علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست شورای اداری استان و آیین افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان در شبستان امامزاده یحیی (ع)، افزود: مشارکت مردم در فرآیند تصمیم‌گیری در امور کشور یکی از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم، بیان کرد: ۶۳۵ شعبه اخذ رای در استان سمنان با اشرافیت فرمانداری‌ها و هیات‌های نظارت آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است.

استاندار سمنان ادامه داد: اقدام های لازم برای برگزاری انتخابات در این استان از سوی مسوولان بی‌طرفانه و براساس قانون انجام می‌شود و داور نهایی این مساله مردم هستند.

وی تصریح کرد: تنوع طیف‌های سیاسی در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب افزایش رقابت و مشارکت مردم می‌شود.

آشناگر تاکید کرد: میزان مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشانه اقتدار ملت و نظام در مقابل دشمنانی است که همواره در پی توطئه علیه مردم ایران هستند.

جمهوری اسلامی در رویدادهای منطقه‌ای تعیین‌کننده است

وی گفت: هر اقدامی در خاورمیانه بدون توجه و رجوع به نظر جمهوری اسلامی ایران ابتر است که نشان از قدرت منطقه‌ای کشور دارد.

آشناگر با اشاره به دسیسه‌های دشمنان علیه ملت ایران اسلامی، تصریح کرد: آمریکایی‌ها به دنبال به آشوب کشیدن منطقه با زایش و پرورش گروه‌های تکفیری هستند و ترامپ رییس جمهوری آمریکا هدف از حضور در خاورمیانه را غارت و چپاول سرمایه این منطقه عنوان کرد.

وی با اشاره به ترور شهید سردار سلیمانی توسط نیروهای آمریکایی، تاکید کرد: این اقدام با هدف حذف نیروهای شجاع امت اسلامی در برابر دسیسه‌های آمریکایی انجام شد.

استاندار سمنان یادآور شد: امام خمینی (ره) با رجوع به آرای مردم و همه پرسی عمومی نظام جمهوری اسلامی را مستقر کرد، درایت امام راحل، تدبیر رهبر انقلاب و همراهی مردم سبب پشت سر گذاشتن چهار دهه از انقلاب اسلامی با قدرت هرچه بیشتر شده است.

استاندار سمنان افزود: ایران تبدیل به مرکز ثقل و قدرت تعادل بخش در منطقه شده است.

آشناگر گفت: ۶۱۰ طرح عمرانی با اعتبار چهار هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال و ۵۲ طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار هفت هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال دهه فجر امسال در سمنان افتتاح و سه طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار یکهزار و ۵۱۰ میلیارد ریال در این استان به مناسبت دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

طرح معامله قرن گستاخی آمریکا ناشی از ضعف کشورهای عربی است

استاندار سمنان با اشاره به طرح معامله قرن مطرح شده از سوی آمریکا، خاطرنشان کرد: این سند دستاوردی جز بردگی، اسارت و تحقیر یک ملت و امت ندارد.

وی با بیان اینکه این طرح سراسر تسلیم در برابر زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی است، اضافه کرد: مردان منطقه باید در برابر این طرح غیرت اسلامی داشته باشند، چرا که ماحصل این سند خرید قدس با پول ملت فلسطین است.

آشناگر اظهارداشت: قدس قلب تپنده اسلام است و فروشی نیست و حرکت گستاخانه آمریکا ناشی از ضعف قدرت مسوولان عرب منطقه است.

۷۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه فجر در شهرستان‌های مختلف استان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.