مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی همدان در این بازدید مساحت شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد ملایر را ۲۰ هکتار عنوان کرد و گفت: ۲۰۷ قطعه زمین برای واگذاری به فعالان صنعت مبل و منبت در این شهرک قرارداد داریم که از این تعداد ۶۵ واحد نمایشگاهی است.

محمدرضا بادامی افزود: ۱۴۲ واحد آن تولیدی است که تاکنون ۱۰۲ واحد برای تولید مبل و منبت به بهره برداری رسیده است و ۴۰ واحد در حال ساخت است.

وی ادامه داد: حدود ۴۵۰ تن اشتغال در این شهرک صنعتی ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی همدان درباره ایجاد شهر نمایشگاهی ملایر بیان کرد: احداث این شهر نمایشگاهی پیشنهاد فرماندار ملایر است و پیگیر هستیم شهر نمایشگاهی در خور شان ملایر برای ایجاد واحدهای نمایشگاهی مبل و منبت ایجاد شود.

بادامی گفت: تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز را در این شهر ایجاد می کنیم تا هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی عمده ترین مشکلات واحدهای مبل و منبت را تهیه مواد اولیه و تامین چوب عنوان کرد و ادامه داد: بر اساس مصوبه کشوری استفاده چوب جنگل ها برای ۱۰ سال ممنوع شده است و باید به فکر چوب وارداتی باشیم که عمده چالش ما در صنعت چوب است.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز جمعه برای بازدید از بازار مبل ملایر، شهرک صنعتی میلمان حاجی آباد، نشست با فعالان اقتصادی و بازدید از شرکت های بافتینه و بافتسان به ملایر سفر کرده است.
۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.