رئیس شورای ملی زیتون ایران، از راه‌اندازی بازارچه زیتون در زنجان با رویکرد برندسازی خبر داد.

 

مهدی عباسی در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه زنجان، با تاکید بر این‌که زیتون استان زنجان چندین سال است که برای راه‌اندازی بازارچه، منتظر مساعدت بخش دولتی است، اظهار کرد: خوشبختانه طی ماه‌های گذشته، موضوع راه‌اندازی بازارچه برای این محصول در دستور کار قرار گرفته و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز محلی را به عنوان گزینه پیشنهاد داده است.

 

وی با تاکید بر این‌که امیدواریم در قیمت پیشنهادی این بازارچه، تعدیلی صورت بگیرد، ادامه داد: با راه‌اندازی بازارچه زیتون، برندسازی نه به صورت کلیشه‌ای که به صورت واقعی اتفاق می‌افتد. البته باید هزینه محل بازارچه برای فعالان حوزه زیتون به قیمت تمام شده باشد، این در حالی است که حدود 2 هکتار زمین برای احداث بازارچه پیش‌بینی شده است.

 

عباسی با اشاره به این‌که شورای ملی زیتون با استقرار نماینده خود در بازارچه می‌تواند در بحث نظارت بر کیفیت زیتون ورود پیدا کند، تصریح کرد: در صورت همکاری بخش دولتی، بازارچه مذکور طی دو سال آینده در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد و زمینه برای معرفی توانمندی بخش خصوصی فراهم می‌شود؛ در واقع محصول زیتون می‌تواند توجیه اقتصادی مناسبی برای کشور داشته باشد و با بهره‌برداری از بازارچه زیتون، نقش زنجان در این صنعت بیش از پیش معرفی می‌شود.

 

رئیس شورای ملی زیتون ایران همچنین با اشاره به این‌که راه‌اندازی بازارچه زیتون، زمینه ترویج سلامت و محوری بودن نقش استفاده از زیتون را به مردم یادآوری می‌کند، تصریح کرد: افزایش اشتغال‌زایی در حوزه زیتون، دسترسی آسان و راحت مردم برای تهیه زیتون با کیفیت و معرفی این محصول استراتژیک زنجان به سایر استان‌ها از جمله موضوعاتی است که در احداث و راه‌اندازی بازارچه زیتون استان زنجان دنبال می‌شود.

 

عباسی با اشاره به این‌که برای برندسازی باید در بحث بازارچه امتیازهایی به فعالان بخش زیتون داده شود، خاطرنشان کرد: باید با هزینه کمتری این بازارچه در اختیار فعالان این بخش قرار گیرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.