دکتر حسین فرشیدی شامگاه پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: افرادی که در قرنطینه برای مدت ۱۴ روز بستری می شوند، به راحتی می توان آنان را درمان کرد.
وی بیان داشت: بیماران تحت نظر عوامل بهداشتی دوران نقاهت خود را در محیطی آرام و مناسب می گذرانند. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: خانواده های افراد مبتلا بطور کامل در جریان این بیماری هستند و از نحوه ی خواب، تغذیه و درمان بیمار خود اطلاع دارند. 
فرشیدی باتوجه به تعطیلات اخیر و رعایت اصول  کنترل بیماری کرونا توسط بسیاری از مردم با حضور نداشتن در اماکن پرجمعیت، یادآورشد: تعدادی از افراد به علت داشتن کارهای ضروری یا موارد دیگر به روستاها مراجعه کردند و ظرف روزهای آینده قصد بازگشت به شهر را دارند؛ لذا موارد مشکوک در بین این افراد بطور حتم باید شناسایی و ۱۴ روز قرنطینه شوند.
وی گفت: شهروندان توجه داشته باشند یک مورد مثبت از آمار مبتلایان و یاکاهش نسبت به روزهای قبل دلیلی بر داشتن شرایط عادی و فرض بر کاهش شیوع بیماری نیست و امیدواریم در این شرایط شاهد بروز سهل انگاری های اجتماعی در بین مردم نباشیم.
وی در پایان با قدردانی از تمام کسانی که در پویش مردمی «در خانه بمانیم» شرکت کردند، افزود: همشهریان با نداشتن حضور در اماکن شلوغ بویژه روز طبیعت، ما را در قطع زنجیره انتقال کمک کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.