سردار غلامحسین غیب پرورشامگاه شنبه در آیین گرامیداشت 9 دی در مصلی امام خمینی خمین افزود: در این جریان تحرکات سال 88، رسانه‌های معاند و همچنین ایالات متحده هم پای کار آمده بودند و دشمنان در برخی دیگر از کشورها برای فتنه انگیزی در ایران نیرو تربیت کردند.
سردار غیب پرور به روشنگری‌های رهبر انقلاب برای شناخت جریان معاند و برانداز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها نصیحت کردند و همگان را به بصیرت دعوت نمودند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه مقوله امنیت ملی در چند شاخصه تعریف می شود، گفت: امنیت ملی یعنی اینکه پاسخگوی حفظ جان، مال و آبروی مردم باشیم و در واقع امنیت ملی وضعیت سیاسی اقتصادی کشور را حفظ کرده و متضمن استقلال یک کشور است.
وی گفت: اگر لطف خدا، استواری مردم و رهبری مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری نبود، امروز اثری از انقلاب اسلامی باقی نمانده بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ماهیت انقلاب اسلامی دشمن‌ ستیزی و دشمن‌شناسی است و زمانی پیروزی در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حاصل شد که مردم امام زمان خویش را یاری کردند.
سردار غیب پرور افزود: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی شکوهمند در سال 57، با حوادث و فتنه‌های گوناگون امتحان شد و تا به امروز توانسته پیچ‌ و خم های تاریخی بسیاری را پشت سر بگذارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: این ایستادگی از سوی مردم، و توطئه انگیزی دشمنان جریانی است که از زمان رسول خدا و حضرت علی (ع) ادامه داشته است.
وی ادامه داد: در فرهنگ انقلاب اسلامی امام و رهبری میزان است و در واقع پیروزی جبهه حق در دوران دفاع مقدس پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) بود.
سردار غیب پرور تاکید کرد: همه باید ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را از شهدا بیاموزند چرا که شهدا از امام حسین(ع) و مکتب عاشورا الگوبرداری کردند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد و به عنوان زادگاه معمار کبیر انقلاب مطرح است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.