به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی روز شنبه در همایش 9 دی در امامزاده قاسم(ع) بابل بیان کرد: امروز به احمدی نژاد انتقاد شدید داریم چرا که اگر یک روزی از او حمایت می کردیم به خاطر این بود که از حلقوم آن عدالت بیرون می آمد ولی امروز از حلقومش چیز دیگری بیرون می آید که زیبنده نیست.
وی افزود : نظام با کسی تعارف ندارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب کسانی که امکانات کشور در دست آنان بوده است، به عنوان مخالف نباید خلاف انقلاب حرفی را مطرح کند.
وی اظهارداشت : مقام معظم رهبری در سال 88 از بعضی ها دفاع کرد ، اما امروز برخی از آنان جزو منتقدین نظام هستند و این امر به هیچ وجه زیبنده نیست.
گواهی گفت : انقلاب اسلامی از زمان شکل گیری تاکنون از گردنه های پر پیچ و خطرناک عبور کرده است که یکی از آنها فتنه 88 بوده است که طراحی و برنامه آن از سوی خارج تنظیم شده و عده ای در داخل آن را اجرا کردند.
وی افزود : متاسفانه در فتنه 88 خسارات زیادی به نظام و افراد وارد شده است و قابل جبران نبوده است.
رئیس بسیج اساتید و طلاب کشور اظهار داشت : ملت ما 220 هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است ، پس بسادگی از این نظام دست بر نخواهند داشت و همه باید تلاش کنند تا در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند.
وی افزود : متاسفانه عده ای در سال 88 بهانه تقلب را مطرح کردند و لذا برهمگان گفته شده است که هیچ تقلبی صورت نگرفته و مردم خودشان رییس جمهور خود را با آرای خود انتخاب کردند.
گواهی 9 دی را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی برشمرد و گفت : همه ما باید مواظب رفتارمان باشیم تا در دام دشمن گرفتار نشویم چرا که اگر کسانی هستند که در قوه مقننه، مجریه و قضائیه در راستای مسیر انقلاب حرکت نمی کنند نظام با آنان شوخی ندارد و به طور قطع آنان را کنار خواهند زد.
خبرنگار : فریبرز سیفی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.