به گزارش ایرنا، سردار عظیم ابراهیم‌پور روز شنبه در مراسم 9 دی در جمع مردم گچساران، با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه در کشور هستند، افزود: وحدت قشرهای مختلف مردم و هوشیاری مسوولان حربه ایجاد تفرقه توسط دشمنان را ناکام می کند.
وی بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با وحدت و همدلی مردم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تمام تلاش نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست یابند.
ابراهیم پور اظهار داشت: 52 کودتا و 17 هزار ترور پس از انقلاب در کشور رخ داده که همگی خنثی شده اند.
وی با بیان اینکه حماسه 9دی خطر تفرقه را از کشور دور کرد ،گفت: هدایت های رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم دلیل اصلی خنثی سازی توطئه های دشمنان در فتنه 88 بود.
ابراهیم پور افزود: در روز تاریخی 9 دی ملت با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در مقابل دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب ایستادند.
وی وحدت و همدلی را در رفع مشکلات کنونی کشور امری لازم دانست و گفت: هم اکنون زمان آن رسیده که اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته و اجازه ندهیم که این اختلافات موجب آشفتگی در جامعه شود.
ابراهیم پور با بیان اینکه همه ما باید پیرو ولایت و رهبری باشیم افزود: با توجه به اینکه دشمنان ما بیش از هر زمانی دیگر دنبال اهداف شوم خود در کشور می باشد وحدت لازم است.
وی با اشاره به اینکه انتقاد از دولت نباید به معنای تخریب و ضعیف نشان دادن آن باشد ،گفت: نقد سازنده موجب رشد، تقویت، تعالی و تحقق اهداف و برنامه ها خواهد شد.
ابراهیم پور تصریح کرد: جریان های سیاسی اختلاف سلیقه ها را باید کنار گذاشته و اجازه ندهند که این اختلافات موجب آشفتگی در جامعه شود.
آین گرامیداشت حماسه 9دی روزشنبه با تجمع گسترده مردم ولایتمدار گچساران برگزار شد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده:علیزاده
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.