به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جواد مشیدی روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی شهرستان سنقرو کلیایی افزود: امروز دشمن با تغییر در شیوه خود علیه ارزشها، فرهنگ، ایمان و نظام مقدس ایران اسلامی می جنگد.
وی اظهار کرد: در 8 سال جنگ تحمیلی 2 هزار و 887 روز تعداد 81 کشور دنیا دست به دست هم دادند که نظام اسلامی ایران را از بین ببرند اما ملت ایران تعداد 188 هزار شهید، 230 هزار جانباز و 40 هزار اسیر دادند اما یک قدم از اصول و یک وجب از خاک را ندادند.
فرمانده دانشکده پیامبراعظم (ص) تهران با بیان اینکه آمریکا پس از فروپاشی شوروی، اسلام و ام القرای آن ایران را به عنوان مانع بزرگ برای دست یابی به دنیا می داند، گفت: انقلاب عزیزما از اول در خطر بوده، هست و خواهد بود و تازمانی که به حول قوه الهی پرچم ولایت به دست مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی آن برسد این تهدیدات وجود خواهد داشت.
سردار مشیدی، اهمیت عزاداریها و برنامه های ایام محرم را تشریح کرد و گفت: شاخص و معیار قبولی عزاداریها و مورد توجه قرار گرفتن حق تعالی این است که ببینیم بعد از محرم معرفت ما نسبت به امام و اطاعت محض از اسلام بیشتر شده باشد.
سرهنگ صمد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنقر و کلیایی هم گفت: در راستای تجدید میثاق مجدد با شهدای انقلاب و آرمانهای امام و تجدید بیعت مجدد با مقام معظم رهبری در راستای خدمت رسانی، ایجاد آرامش و آسایش و تامین امنیت شهروندان، گشت بسیج محله محور در این شهرستان اجرا شده است.
اجرای حرکات ورزشی رزمی، مداحی و عزاداری، رژه موتوری و تقدیراز بسیجیان نمونه با اهداء هدایا و لوح تقدیراز دیگر برنامه های صبحگاه مشترک امروزسنقرو کلیایی بود.
شهرستان سنقر و کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
هشت سال دفاع مقدس از استان کرمانشاه شروع و در این استان نیز خاتمه یافت.
استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس درگیر مستقیم جنگ بود و در این راستا 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب و اسلامی کرد و بیشتر شهرهای مرزی استان نیز با حمله وحشیانه دشمن بعثی تخریب شد.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.