به گزارش ایرنا، ابوذر مهدی نخعی روز جمعه در جمع نیروهای مسلح و یگان های رژه مراسم گرامیداشت سی و یکم شهریور ماه، حضور نیروهای مسلح و بسیجیان پا در رکاب در پیشبرد اهداف انقلاب را خاری بر چشم دشمنان دانست و افزود: اقتدار امروز نیروهای مسلح به مدد روحیه بسیجی و نفس مسیحایی امام راحل است.
وی افزود: اتحاد قشرهای مختلف و نفس مسیحایی امام راحل (ره) توانست دفاعی بوجود بیاورد که تا ابد مقدس شود و امروز بر خلاف اذعان همه دنیا و مخالفان، انقلاب اسلامی با فرماندهی مقام معظم رهبری توانسته است به یکی از قدرت های برتر دنیا تبدیل شود.
فرماندار ویژه میناب گفت: بر خلاف گفته های دشمنان انقلاب، نیروهای مسلح عامل تهدید نیستند، فرهنگ ما فرهنگ مودت و تعامل در منطقه است لذا رژیم هایی که به هیچ معاهدات بشر دوستانه پای بند نیستند عامل تهدید در منطقه محسوب می شوند.
وی تاکید کرد: نیروهای مسلح در حفظ تمامیت ارضی و در دفاع از مقابله با تجاوزگران لحظه ای کوتاه نخواهد آمد و هر کشوری که بخواهد فکر حمله به ایران اسلامی در سر داشته باشد قبل از اینکه دست بر ماشه اسلحه ببرد از ریشه نابود می شود.
فرماندار ویژه میناب گفت: هیچ گاه حکومت نظامی و دولت نظامی نداشته ایم، همه کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند بیایند و درس مردم سالاری و وحدت را از نیروهای مسلح ما یاد بگیرند.
نخعی بادآور شد: ایران اسلامی در توسعه و پیشرفت ادوات و تجهیزات نظامی و ساخت موشک های دوربرد و نقطه زن جز قدرتمند ترین کشور منطقه تبدیل شده است لذا روز به روز باید بر پیشرفت حوزه دفاعی کشور افزوده شود.
فرماندار ویژه میناب نیروهای مسلح را عامل بازدارندگی ثبات و اقتدار در منطقه برشمرد و تصریح کرد: همه این پیشرفت ها به مدد روحیه انقلابی، جهادی و حماسی نهفته در ملت ایران است لذا بازخوانی دفاع مقدس با هدف انتقال ارزش های آن به نسل جوان یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است.
نخعی گرامیداشت سی و یکم شهریور بعنوان یک روز ملی و ارزشمند در تاریخ انقلاب را ضروری دانست و گفت: دفاع مقدس علیرغم همه خسارت هایی که با اتحاد کشورهای دنیا بر کشور ما تحمیل شد، درس استقامت، صبر، شجاعت و ایستادگی به رزمنده های ما آموخت، این جنگ برای انقلاب برکات زیادی داشت، دفاع مقدس یک دانشگاه و گنج بیپایان و تمام نشدنی است.
شهرستان میناب با 300 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .
7408/ 7194 * خبرنگار: علی نجفی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.