سید محمد رستگاری روز سه شنبه به مناسبت هفته دولت در همایش روحانیان شهرستان افزود: به برکت انقلاب اسلامی سال های گذشته در عرصه های مختلف در شهر و روستا کارهای خوبی انجام شده است.
وی ادامه داد: روحانیان و طلاب علوم دینی شهرستان می توانند مردم و جوانان را با سخنرانی و بیان مسائل در جریان ثمره نظام قرار دهند که موجب امید و دلگرمی بیشتر نسبت به انقلاب اسلامی می شود.
فرماندار مهریز با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر اهمیت رسالت خطیر روحانیان در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی تاکید کرد و گفت: با همدلی و اتحاد بین روحانیان و مسئولان می توانیم شاهد پیشرفت در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و کاهش معضلات اجتماعی باشیم.
همچنین امام جمعه مهریز با ابراز ناخرسندی از نفوذ فرهنگی دشمنان و لزوم چاره اندیشی در این راستا، خطاب به روحانیان حاضر در این نشست گفت: روحانیان باید دغدغه نظام و نهادینه کردن ارزش های اصیل اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند و به فرمان مقام معظم رهبری اقدام کنند.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: با تشکیل گروه های فرهنگی و برگزاری محافل انس و ارائه راهکار در راستای جلوگیری از شیوع اباحه گری و انحطاط فرهنگی به ویژه در فضای مجازی تلاش کنید و حضوری تاثیرگذار داشته باشید.
وی تصریح کرد: در سخنرانی های خود، سلیقه مخاطب را نیز در نظر بگیرید و مسائل اصلی و مهم را با ظرافت و به طور مستمر مطرح کنید تا مفاهیم اصلی و مهم ملکه ذهن مردم قرار گیرد.
امام جمعه مهریز همچنین بر لزوم تقویت حوزه های علمیه و نیز تربیت طلبه های بیشتر برای حضور موثر و تاثیرگذار در جامعه تاکید کرد.
در ادامه تعدادی از روحانیان شهرستان مهریز به تبادل نظر در مورد موضوعات مختلف و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
مهریز 100 روحانی و 2 مدسه علمیه دارد.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.