سردار جهانبخش کرمی روز دوشنبه در همایش روز بسیج کارمندی زنجان که با حضور شماری از مدیران و روئسای دستگاه های اجرایی و فرماندهان و بسیجیان پایگاه ها و حوزه های بسیج کارمندی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان تبریک گفت و افزود: امروز در حساس ترین شرایط جهانی قرار گرفته ایم و دشمن تلاش دارد روحیه جهادی و خودباوری را از ملت ایران بگیرد و ما بسیجیان باید ببینیم در چه وضعیتی هستیم و تکلیفمان در مقابل این هجمه ها چیست.
وی با تاکید براینکه دشمنان انقلاب هر وقت هجمه علیه انقلاب اسلامی را آغاز کرده اند با شکست مواجه شده اند اظهار کرد: این قدرت اسلامی الهی که ابهت همه ابر قدرت ها را شکسته است در مقابل هیچ ابر قدرتی تسلیم نمی شود.
سردار کرمی افزود: دشمنان اسلام و قرآن همواره در مقابل عظمت امام راحل، مقام معظم رهبری، ولایت فقیه، شهدا، ملت و انقلاب و نظام، شکست خورده اند اما با این وجود، همواره هجمه و توطئه های جدیدی را علیه این انقلاب آغاز می کنند هرچند که ره به جایی نمی برند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان، فتنه های زیادی را در جهان اسلام ایجاد کرده و می کنند گفت: در فتنه امنیتی ایجاد شده در مجلس شورای اسلامی، ایران پاسخ کوبنده ای به داعش و اربابان این گروهک تکفیری داد و برتری و توانمندی بالای خود را به رخ دشمنان کشید.
سردار کرمی با بیان اینکه بسیج به منظور خدمتگزاری به مردم و کشور باید بیش از پیش تقویت شود افزود: بسیجیان در میدان جنگ، دفاع، جهاد و شهادت و صحنه های مختلف اعم از امنیتی، فرهنگی، محرومیت زدایی و سازندگی در خط مقدم قرار دارند و مقام معظم رهبری نیز در دیدار اعضای هیات دولت تکلیف را بر همگان به ویژه بسیجیان مشخص کردند.
وی تصریح کرد: امروز باید ما بسیجیان برای تحقق هرچه بهتر و بیشتر منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کنیم و با تمام توان و با تکیه بر اخلاص، جدیت و مجاهدت، در تمام عرصه ها به یاری مردم بشتابیم.
سردار کرمی ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام سعی دارند مردم را مایوس، دلسرد و ناامید کنند و تلاش دارند با توسل به انواع ترفندها و توطئه ها میان مردم و مسئولان جدایی بیندازند و نباید اجازه دهیم این فاصله ایجاد شود.
وی به تجدید میثاق با شهدا و ادامه راه این عزیزان تاکید کرد و افزود: شهید محسن حججی که به دست داعش به درجه رفیع شهادت نایل شد، فردی انقلابی و ولایی بود.
حجت الاسلام علی متین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به جناح خاصی نیست به تحمل مخالفان و استقبال از نقدها اشاره کرد و گفت: برای خدمت به مردم و رسیدن به اهداف باید مخالفان و نقدها را تحمل کرد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.