به گزارش ایرنا، سردار محمد عبدالله پور روز چهارشنبه در نشست خبری در جمع رسانه های گروهی استان در رشت با اشاره به اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با شعار من انقلابی ام در استان اجرا می شوند، افزود: این شعار ، سرفصل همه امور و برنامه های سپاه است.
وی اضافه کرد: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی که به طور مستمر در حال جوشش است ، با شاخصه هایی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند، وظایف خود را انجام می دهد.
سردار عبدالله پور با بیان اینکه تعدادی از شهدای مدافع حرم گیلانی هستند، گفت: حاضر نیستیم برای منافع دنیوی و شخصی خود، از احکام اسلام عبور کنیم و در جناح بندی های سیاسی قرار بگیریم.
وی برهم زدن وحدت کشور را نقشه دشمنان دانست و گفت: ملت با وحدت توانست نظام را حفظ کند و دفاع مقدس با حضور مردم در صحنه بدون کمترین امکانات به پیروزی رسید.
سردار عبدالله پور به تلاقی ماه محرم و هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس، این نتیجه را به ما می دهد که این شهدای ما به امام حسین(ع) تاسی کردند و توانستند انقلاب را پیش ببرند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نیز در سخنانی، رژه نیروهای مسلح، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، اجرای رزمایش فرهنگی ستارگان درخشان و افتتاح نمایشگاه های دفاع مقدس را از جمله برنامه های تدارک شده در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار عباس بایرامی افزود: ارائه خدمات سرپایی ، برپایی بیمارستان صحرایی، یادواره 33 شهیده زن استان و افتتاح 160 واحد مسکونی محرومان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.
گیلان حدود هشت هزار شهید ، 22 هزار جانباز و ایثار گر تقدیم میهن اسلامی کرده است.
هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه، آغاز می شود.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.