فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز در رژه‌ی سراسری، نیروهای مسلح وحدت و انسجام خود را به نمایش می‌گذارند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سردار غلام‌عسگر کریمیان در مراسم آغازین هفته دفاع مقدس و رژه‌ی نیروهای مسلح استان، با تاکید بر اینکه شهیدان با نثار خون مطهر خود، درخت اسلام ناب محمدی را برای همیشه آبیاری کردند، اظهار کرد: یاد شهیدان انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت را گرامی داشته و یادآور می‌شویم که امروز بعد از چند دهه از دفاع مقدس، گردهم آمده‌ایم تا با مرام و آرمان‌های ارزشی شهدا تجدید میثاق کنیم.
وی اضافه کرد: آمده‌ایم بگوییم ما همچنان با تمام توان، به راه امام(ره) و شهیدان عزیز پایبند بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد پرچمی که آن‌ها با اقتدار برافراشتند، بر زمین بیافتد.
وی تشریح کرد: امروز به برکت خون شهدا، روحیه شهادت‌طلبی و روحیه استکبارستیزی مردم، نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی و... دشمن نمی‌تواند حتی نگاه چپ به کشور عزیزمان داشته باشد.
فرمانده سپاه عاشورا افزود: این قدرت بازدارنگی و قدرت ملی را مدیون حضور همیشه در صحنه مردم، رهبری‌های امام گونه‌ی مقام معظم رهبری و مجاهدت ایثارگران -که هم‌اکنون نیز در جبهه‌های داخلی وفراسوی مرزها در جبهه‌های جنگ با عناصر استکبار نبرد می‌کنند- هستیم.
وی تاکید کرد: ما با حفظ روحیه‌ سلشحوری، شهادت‌طلبی و روحیه حسینی همچنان در صحنه هستیم و با تمسک به غیرت و با تاسی از ولایتمداری حضرت ابوالفضل(ع) در صفوف مقدم دفاع همواره حضور داشته و همیشه از ولایت و ولی‌امر مسلمین جهان دفاع کرده و خواهیم کرد.
وی گفت: امروز ارتشیان، بسیجیان، سپاهیان و نیروهای انتظامی مرزبانان (هوایی و زمینی و دریایی) گردهم آمدند تا با نمایش نظم، قدرت، انسجام و وحدت خود بار دیگر به دشمن پیام دهند که ما از ایران، انقلاب اسلامی و مرزهای اعتقادی‌مان در همه صحنه‌های نبرد اعم از دفاعی، امنیتی و نرم دفاع خواهیم کرد.
سردار کریمیان با تاکید بر اینکه امروز وحدت و انسجام اصلی‌ترین لازمه‌ی جامعه ولایی ایران است، بیان کرد: طبق گفته‌ی مقام معظم رهبری امروز از هر گلویی که ندای اختلاف برآید، آن گلو خائن است و یکی از مولفه‌های قدرت بازدارنگی ما نیز وحدت و انسجام ملی است که به دشمن اجازه نمی‌دهند به کشورمان چپ نگاه کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.