به گزارش ایرنا ، امام جمعه خوروبیابانک در این مراسم با اشاره به نحوه زندگی و سیره اخلاقی حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی است که توانست جهان را با تفکرات دینی و روحیه عدالتخواهی آشنا کند.
حجت اسلام والمسلمین سید احمد مهدی نژاد با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) افزود: نقش امام خمینی و ابعاد شخصیتی آن حضرت در احیای اسلام ناب محمدی تاثیر گذار بود، بطوریکه امام خمینی(ره) همواره ، به ماهیت و اصل ولایت فقیه توجه داشت.
وی اظهار کرد: ایران اسلامی اگر در بین جهانیان دارای عظمت و اقتدار است به خاطر این است که از اندیشه ناب بنیانگذار انقلاب اسلامی سرچشمه می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: زندگی و فعالیت های حضرت امام خمینی ( ره ) بر سه عامل اصلی ایمان به خدا ، ایمان به اهداف و نیز ایمان و احترام به امتی که انقلاب کرد مبتنی بودکه این یک رمز موفقیت آمیز بود.
مهدی نژاد خاطرنشان کرد: کتاب های زیادی درباره زندگی و فعالیت های آن حضرت به عنوان یکی از شخصیت های برجسته جهان توسط دانشمندان ایرانی و خارجی تالیف شده است.
امام جمعه خوروبیابانک گفت: دشمنان چهل سال است علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی توطئه می کنند؛اما همچنان ناکام و نا امید ماندند.
مهدی نژاد افزود: انقلاب اسلامی نظامی است متصل به قدرت الهی و مردم و این خود رمز موفقیت در طول این سالهاست.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام است افزود: ایشان با زیرک با هوش دشمن شناس و انقلابی است و راه امام شهدا را به خوبی ادامه می دهد.
مهدی نژاد ادامه داد: اگر بخواهیم قدرت، ابهت، شوکت، اقتدار و عظمت ما حفظ بشود باید پیروی از امام و رهبری داشته باشیم.
وی قیام خونین 15 خرداد سال 1342 را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: قیام 15خرداد سرآغاز حرکت ملت ایران برای ریشه کنی رژیم طاغوت پهلوی و استقرار حکومت دینی در کشور بود.
در مراسم بزرگداشت امام (ه) مسوولان و خانواده معظم شهدا و مردم خوروبیابانک حضورداشتند و مداحان اهل بیت در وصف امام راحل به مداحی پرداختند.
چهاردهم خرداد امسال بیست وهشتمین سالگرد ارتحال جانسوز و ملکوتی امام خمینی (ره) است.
شهرستان خوروبیابانک با جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.
ت/ 7153م ف / 7150 /
دریافت کننده: علی نعمانی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.