به گزارش خبرنگارایرنا علی کورانی فرظهرچهارشنبه در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در دفترامام جمعه شهر بروجرد برگزار شد اظهارکرد:حضور باشکوه مردم همه ساله درآیین سالگرد ارتحال امام(ره) مهر باطلی بر تلاش های مذبوحانه دشمنان ازدلسرد کردن مردم از انقلاب و رهبری و ولایت است.
وی افزود: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به ملت داده شده است حق انتخاب و شرکت همه احاد ملت درانتخابات و تعیین سرنوشت خویش است.
فرماندار بروجرد بیان کرد: در دوران پسا انتخابات رقابت به پایان رسیده و فصل خدمت وهمدلی آغاز شده است و باید در راستای رفع نیازهای مردم ربه ترتیب اولویت تلاش کنیم.
کورانی فراضافه کرد: مردم با حضور حداکثری درانتخابات کار خود را تمام کرده اند براین اساس نیزمسئولان باید به این همت بالای آنها با برطرف کردن نیازهایشان پاسخ دهند.
معاون استاندار لرستان ادامه داد: براساس شعار سال تولید واشتغال نیز در شهرستان بروجرد در اولویت قرار گرفته ومسئولان نیز باید در راستا رفع رکود اقتصادی تلاش کنند.
کورانی فر افزود: دشمنان همه صحنه ها و برنامه های انقلاب را رصد می کنند و منتظراین هستند تا در یک موقعیت ملت ایران را از انقلاب و نظام دلسرد کنند.
وی تاکید کرد: ملت ایران با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در جلسه برنامه ریزی سالرگد ارتحال امام(ره) مقرر شد آیین بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) 14 خرداد ساعت 10 الی 11:30 دقیقه صبح در مسجد امام خمینی(ره) بروجرد برگزار شود.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.