محمد حسن اصغری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هر یک از این بسته های معیشتی به ارزش سه میلیون ریال است که توسط تمامی موکب های اربعین حسینی مازندران تهیه و توزیع شده است و این روند تا پایان‌ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد : از ابتدای بروز بیماری کرونا در اسفند ماه براساس تصمیم مسولان کشوری تمامی موکب های اربعین حسینی بسیج شدند و در زمینه تولید ماسک ، دستکش ، لباس بیمارستانی و مواد ضدعفونی کننده فعالیت می کنند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با اشاره به اینکه ۲۰ موکب اربعین حسینی در استان وجود دارد ، گفت : تمامی این مجموعه در زمینه کرونا پای کار آمدند که ظرفیت نیروی انسانی هر یک از آنها ۱۵۰ نفر است .

وی افزود : تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بسته مواد ضدعفونی کننده ، ۲۰ تن شیرینی ، ۳۲۵ هزار عدد ماسک ، بیش از ۲۶۰ هزار جفت دستکش و حدود ۱۵ هزار لباس بیمارستانی توسط موکب های حسینی مازندران تولید و توزیع شد.

به گفته اصغری این وسایل علاوه بر توزیع در میان کادر درمانی بیمارستان ها به مردم مناطق صعب العبور و روستاهای مازندران داده شد تا در تامین این وسایل در تنگنا قرار نگیرند .

وی گفت : موکب های اربعین حسینی هرساله و در زمان اربعین‌حسینی در مسیر تردد زایران حرم امام حسین (ع) خدماتدهی می کنند که امسال و با توجه به شرایط کرونایی در عرصه ای دیگر در حال فعالیت های خود هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.