در همین ارتباط سرپرست پلیس راهور گلستان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شماره گذاری و ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک استان با برخی ملاحظات و محدودیت‌ها از سر گرفته شد.

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی افزود: با هدف رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی خدمات تعویض پلاک به صورت زوج و فرد انجام می شود بر این اساس مالکان خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاک آنها زوج است روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و مالکان خودروهایی که شماره آخر سمت راست پلاک خودرو آنها فرد است، باید در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه برای بهره مندی از خدمات به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

وی گفت: برای تشخیص زوج و یا فرد بودن پلاک خودرو رقم آخر قسمت سه رقمی پلاک مد نظر مالکان باشد تا تجمع در مراکز مربوطه را باعث نشود.

وی از مالکان خودروها خواست؛ ملزومات بهداشتی همچون ماسک، دستکش و خودکار شخصی همراه داشته باشند و از آوردن همراهی به مراکز مربوطه دوری کنند.

 سرهنگ بسطامی گفت: نیروی انسانی در مراکز تعویض پلاک گلستان بیشتر شده است تا خدمت دهی به مردم در زمان کوتاه تری انجام شود در عین حال توصیه می‌کنیم اگر از نظر بازه زمانی وکالت نامه‌ها محدودیت ندارند، در هفته‌های آینده مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.