سرهنگ علی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از بازگشایی مرکز تعویض پلاک شرق استان تهران خبر داد و اظهار داشت: تمام مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور با آمادگی کامل از تاریخ ششم اردیبهشت ماه‬ با اعمال طرح زوج و فرد پلاک، بازگشایی می‌شوند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران بیان داشت: ارائه خدمات برابر مقررات و با لحاظ شرایط منوط به رعایت طرح زوج و فرد برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک الزامی بوده و بایستی توسط مراجعین رعایت گردد.

وی افزود: مراجعه کنندگان بایستی در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و انجام امور مربوطه صبر و شکیبایی لازم را داشته باشند و افرادی که عجله و ضرورتی برای تعویض پلاک خودرو ندارند می‌توانند در هفته‌های بعد از بازگشایی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

سلیمانی گفت: مراجعه کنندگان موظف هستند از وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استفاده کنند و برای جلوگیری از تجمع افراد در مقابل غرفه‌ها و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری، فضای مقابل باجه‌ها با استفاده از خط کشی و با فاصله یک متری جداسازی شده است لذا متقاضیان ملزم به رعایت فاصله یک متری از یکدیگر هستند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: صرفاً خریدار و فروشنده مجازند وارد مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شوند و مراجعه کنندگان موظفند در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و یا به دفاتر خدمات خودرویی نوشت افزار مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند (مانند خوکار).

وی عنوان داشت: مراجعه کنندگانی که مهلت اعتبار وکالت نامه‌های آنها به اتمام رسیده است باید نسبت به تمدید اعتبار وکالت نامه‌ها اقدام کنند و در هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز یا Pos بایستی از تماس مستقیم با دکمه‌ها اجتناب نموده و از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده کنند و نشستن در صندلی‌های انتظار با رعایت فاصله‌های مشخص را مد نظر بگیرند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: امیدوارم که همشهریان عزیز به پروتکل‌های بهداشتی صادره ستاد مقابله با کرونا احترام گذاشته و برای سلامتی خود و سایرین در هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی نهایت ملاحظه را داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.