به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا صدفی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا و افزایش احتمال سرایت آن در مراکزی که تجمع مردمی زیاد است، پلیس راهور قم بنا به پیشنهاد ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، مرکز تعویض پلاک را تعطیل کرد.

وی افزود: ارائه خدمات این مرکز پس از عادی شدن  اوضاع مجددا از سر گرفته خواهد شد و شروع فعالیت متعاقبا اعلام خواهد شد.

صدفی ادامه داد: پلیس راهور ناجا در حال پیگیری است تا وکالت‌نامه‌های صادرشده در دفاتر اسناد رسمی برای نقل‌وانتقال خودرو را تا زمان بازگشت اوضاع به شرایط عادی تمدید کند.

سرپرست پلیس راهور قم بیان کرد: طبق هماهنگی به‌عمل‌آمده با دفاتر اسناد رسمی استان مقررشده وکالت‌نامه‌ها برای نقل‌وانتقال خودرو کمتر از ۳ ماه صادر نشود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، امروز اعلام کرد: تاکنون ۹ هزار نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و ۲۹۵۹ نفر بهبودیافته و ترخیص شده‌اند.

کیانوش جهانپور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۹۵۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۹ هزار نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون دو هزار و ۹۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۳۵۴ مورد رسید.

مردم باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.