مرتضی احمدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رسالت این دفتر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه است که از آغاز شیوع ویروس کرونا این کانون فعال شده و در راستای مقابله با این ویروس منحوس تلاش می کند.

وی با اشاره به تهیه و توزیع ۲ هزار و ۷۹ سبد کالا بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اظهار داشت: در این مدت به هفت هزار و ۹۶۸ تن از محرومین و نیازمندان غذای گرم  و همچنین ۱۲ سرویس جهیزیه برای زوج های نیازمند تهیه و اهدا گردید.

مسؤول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود از کمک مالی بلاعوض به ۳۲۹ تن خبر داد و افزود: ۴۵ تن نیز برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند و همچنین ۲۰۵ مورد مشاوره درمانی، تربیتی و حقوقی رایگان توسط این کانون انجام شد.

احمدیان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۶۳۰ بسته بهداشتی در سطح شهرستان توزیع شده است، تصریح کرد: دراعیاد شعبانیه افزون بر۵۵۰ کیلو شیرینی، ۶۰۰ کیلو میوه و ۴۰ راس گوسفند قربانی در قالب ۵۵۰ بسته بین نیازمندان محلات شاهرود توزیع شد.

وی به بازدید خادمیاران رضوی از بیمارستان های امام حسین (ع) و بهار شاهرود اشاره کرد و ابراز داشت: تعداد یک هزار و ۵۰۰  بسته تبرکی و ۷۰۰ پرس غذای گرم بین کادر درمانی و بیماران این ۲ بیمارستان توزیع گردید.

مسؤول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون هفت مورد بهسازی منازل مسکونی محرومین، ضدعفونی‌ منازل و محلات به همت خادمیاران رضوی انجام شده است.

احمدیان با اشاره به طرح مساوات و همدلی کمک مومنانه، تصریح کرد: دفتر آستان قدس رضوی و ۷۰ کانون خادمیاران رضوی شهرستان در مدت شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را برای مقابله با این ویروس و کمک به جامعه انجام داده و این کمک ها و تلاش ها تا شکست این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.