تورج فرهادی عصر یکشنبه با اشاره به وجود مراکز متعدد بیمارستانی در منطقه  ۶  تهران به خبرنگار ایرنا گفت:‌ خادمیاران رضوی منطقه ۶ به صورت خودجوش و آتش به اختیار در قالب نذورات سلامت با هدف پیشگیری از ویروس کرونا اقدام به مشارکت در تولید ماسک می‌کنند.
وی افزود: این قرارگاه با تولید روزانه ۶ هزار ماسک بهداشتی در شکست ویروس کرونا و تأمین نیازهای بیمارستان‌های سطح محدوده نقش موثری ایفا می‌کند.
شهردار منطقه ۶ تهران با اشاره به افتخار میزبانی شهرداری ناحیه ۵ این منطقه از خادمان رضوی، خاطرنشان کرد: این قرارگاه تا ریشه‌کنی ویروس کرونا بصورت روزانه و با مشارکت ۲۰ نفر از بانوان خادمیار و مدافعان سلامت رضوی به تولید ماسک و لباس ایزوله با رعایت استانداردهای پزشکی می‌پردازد.
فرهادی ادامه داد: هزینه‌ تهیه‌ پارچه‌های مورد استفاده در کارگاه توسط خیران تأمین  و ماسک‌های تولیدی به صورت رایگان در اختیار مراکز بهداشتی و نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود : شهروندان می‌توانند نذورات خود را از طریق دفتر آستان قدس منطقه ۶ در اختیار این قرارگاه قرار دهند.

به گزارش ایرنا، خادم ان آستان قدس رضوی امروز (یکشنبه) با برگزاری جشن خیابانی میلاد امام زمان (عج) نسبت به اهدای بسته های بهداشتی در خیابان میرداماد اقدام کردند؛ همچنین این خادمان روزانه ۳۰۰ آبمیوه را بین کادردرمانی ۴ بیمارستان، فیروزگر، هاجر، شریعتی و امام خمینی (ره) توزیع می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.