معاون عملیات ستاد مدافعان سلامت آستان قدس رضوی منطقه ۶ تهران در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: کارگاه تولید ماسک در منطقه ۶ راه اندازی شده و بنا داریم تا ریشه کن شدن ویروس کرونا روزانه ۳ هزار ماسک بین تاکسیرانان و مسافرانشان توزیع کنیم.

میثم تمیمی توضیح داد: امروز نیز با هماهنگی با تاکسیرانی، تاکسی های منطقه ۶ ضدعفونی و اقلام بهداشتی ازجمله ماسک و دستکش به رانندگان و مسافران اهدا شد.

به گفته وی، از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۲۵ هزار ماسک بین نیازمندان و مردم توسط ستاد مدافعان سلامت این منطقه از تهران توزیع شده است.

تمیمی ادامه داد: همچنین این ستاد به صورت روزانه مقادیری موادضدعفونی، ماسک، دستکش و یک وعده غذای حضرتی به همراه پرچم آستان قدس رضوی را بین پرسنل و کادر درمانی ۴ بیمارستان امام خمینی، فیروزگر، هاجر و شریعتی توزیع می کند.

به گفته وی، هر روز یکهزار آب میوه تازه بین پرسنل این ۴ بیمارستان توزیع می شود.

تمیمی همچنین گفت که هر شب اماکن عمومی منطقه ۶ تهران از جمله کلانتری یوسف آباد، ساختمان شهرداری منطقه، پمپ های بنزین و بوستان های منطقه توسط ستاد مدافعان سلامت آستان قدس ضدعفونی می شود.
محمدتقی مهدی خانی رئیس تاکسیرانی بی سیم تهران نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ستاد مدافعان سلامت استان قدس رضوی منطقه ۶ تهران ۲۲۰ جفت دستکش، یک هزار ماسک و ۱۵۰ مایع ضدعفونی کننده را تا حداقل تا ۱۵ اردیبهشت بین تاکسیرانان منطقه به صورت رایگان توزیع می کند.

وی خاطرنشان کرد: این ماسک ها با استفاده از فن آوری نانو در ستاد تولید و در سازمان انرژی اتمی ضدعفونی می شوند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت و درمان، تا ظهر امروز دوشنبه ۱۸ فروردین، ۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، ۳ هزار و ۷۳۹ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده و ۲۴ هزار و ۲۳۶ نفر بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.