به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله فرجی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مبارزه با ویروس خطرناک کرونا گروه جهادی موکب مردمی جواد الائمه علیه السلام شهرستان ورامین با همکاری خادم یاران آستان قدس رضوی علیه السلام اقدام اقدام به ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر و خیابان‌های شهرستان ورامین می‌نمایند.

وی گفت: از آنجا که گروه جهادی موکب جوادالائمه علیه السلام شهرستان ورامین همیشه در کارهای خیریه و عام المنفعه در سطح شهرستان پیش قدم بوده است از این رو بر آن شدیم تا در این شرایط سخت که ویروس خطرناک کرونا جان همشهریان و هم وطنان خود را به خطر انداخته است برای ضدعفونی کردن و گندزدایی شهرستان خصوصاً محله‌های حاشیه‌ای دست به کار شویم.

فرجی ادامه داد: برای این مهم حدود ۳۰ نفر از جهادگران این موکب به طور مستمر شب‌ها تا پاسی از شب این وظیفه مهم را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: هر شب حدود ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده که توسط خیرین و شهرداری ورامین تهیه شده است برای ضدعفونی و گندزدایی مصرف می‌شود.

فرجی به یکی از نقاط حساس شهرستان اشاره کرد و گفت: شب گذشته محوطه داخل بیمارستان‌مفتح که کانون مبارزه با ویروس کرونا است توسط این جهادگران ضدعفونی و گندزدایی شد که مورد استقبال بیماران، همراهان، پزشکان و پرستاران قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر ورامین به اجرای مستمر طرح ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی تاکید کرد و گفت: انشاالله این طرح تا ریشه کن شدن این ویروس خطرناک ادامه خواهد داشت و گروه جهادی موکب جواد الائمه ع شهرستان ورامین با همکاری صمیمانه خادم یاران آستان قدس رضوی بازوی بهداشت و درمان منطقه بوده و از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند بود.

وی در پایان از خدمات و زحمات موکب احباب الرضا علیه السلام شهرستان ورامین قدردانی و به این عزیزان نیز خدا قوت گفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.