احمد گودرزیان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: از شهروندان بروجردی تقاضا می شود درساعات اولیه پای صندوق های اخذ رای حضور یابند تا حوزه های رای گیری دراواخروقت با تراکم و ازدحام جمعیت مواجه نشوند.
وی اظهارکرد: با توجه به اینکه انتخابات شورای شهر بروجرد الکترونیکی بوده ودر روز رای گیری با تایید صلاحیت سه تن ازداوطلبان شورای شهرمواجه شدیم ثبت نام این سه داوطلب در سیستم مکانیزه انتخابات شورای شهر بروجرد آغاز رای گیری را با تاخیرمواجه کرد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی روستایی در شهرستان بروجرد به صورت دستی و انتخابات پنجمین دور شورای اسلامی شهربروجرد به صورت تمام مکانیزه والکترونیکی برگزار می شود.
گودرزیان بیان کرد: مردم ایران اسلامی همواره اثبات کرده اند که در عرصه های سیاسی و اجتماعی پیشگام هستند به طور قطع حضور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشورتاثیر گذار خواهد بود.
بروجرد به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان لرستان بعد از خرم آباد دارای حدود 400 هزار جمعیت است ازاین تعداد جمعیت 277هزار تن واجد شرایط اخذ رای بوده همچنین حدود 14 هزار تن رای اولی در این دوره از انتخابات شرکت می کنند.
در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 860 داوطلب با یکدیگر رقابت کرده که ازاین تعداد 187 داوطلب در شهر بروجرد برای دست یابی به 9 کرسی شورای اسلامی این شهربا یکدیگر رقابت می کنند.
در این دوره از انتخابات 205 شعبه در شهر بروجرد و بخش مرکزی و 33 شعبه نیزدربخش اشترینان وظیفه جمع آوری آرای مردم این شهرستان را برعهده دارند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.