قاسم احمدی لاشکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ هم اکنون دنیا به ویژه ایادی استکبارغرب سعی دارد تا حضور حماسی ملت درپای صندوق های اخذ رای را کم رنگ جلوه دهد اما دشمن باید بداند این ملت همچنان به آرمان های امام راحل (ره ) ، رهبری فرزانه و شهدا وفادارند.
وی با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبری فرزانه در مورد این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت :‌ اینکه مقام معظم رهبری از مدت ها پیش بارها نسبت ترغیب و تشویق مردم در پای صندوق های اخذ رای ، کیفیت و سلامت انتخابات توصیه های فراوان داشته اند به خاطرآن است که دیگر کشورهای تحت حمایت آمریکا در حسرت برگزاری انتخابات در کشور ما هستند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت :‌ خیلی از کشورهای پیرامون در حسرت آن هستند که نظام جمهوری اسلامی با وجود همه دشمنانی های استکباری چه نظامی است که با گذشت حدود 38سال از پیروزی انقلاب ، یک روز هم انتخابات آن به تعویق نیفتاده است .
به گفته احمدی ، در باره تجلی حماسی حضور مردم در این روز سرنوشت ساز باید گفت که برگ های پرافتخار نظام جمهوری اسلامی و در حقیقت یک سند باارزش مردم سالاری دینی است که در جای جای ایران اسلامی دیده می شود.
وی گفت: آنچه که از نخستین ساعات اولیه امروز / جمعه / مشاهده شده خوشبختانه حضور مردم در جای جای شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در انتخابات است و پیش بینی می شود که این ملت دراین دوره از انتخابات حضور پرشورتر از دوره گذشته داشته باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز /جمعه / همزمان در سراسر کشور اغازشد .
خبرنگار: مهراب زکی پور کنیجی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1602/7078/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.