امیر شاه آبادی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بازدیدی که تاکنون از 2 شعبه اخذ رای واقع در مرکز بهزیستی و کتابخانه عمومی شهر هرسین داشته ام خوشبختانه مردم ولایی این شهرستان استقبال بسیار خوبی از انتخابات داشته اند.
وی ادامه داد: از همان دقایق ابتدایی شروع کار انتخابات، مردم هرسین مثل همیشه برای حفظ اقتدار نظام و پاسخ به اظهارات دشمنان انقلاب پای صندوق های رای حاضر شدند.
شاه آبادی گفت: خوشبختانه تمامی تمهیدات لازم نیز برای حضور پرشور مردم در این عرصه فراهم و هیچ مشکلی در روند اجرای انتخابات نداریم.
فرماندار هرسین یادآوری کرد: 104 شعبه اخذ رای در این شهرستان اختصاص یافته که 54 شعبه آن شهری و مابقی روستایی هستند.
وی خاطرنشان کرد: حدود 2 هزار نفر در شهرستان هرسین کار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.
شاه آبادی در پایان ابراز امیدواری کرد مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی امروز با حضور پرشور و گشترده خود پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق کند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.