به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهرستان های غرب استان کرمانشاه همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی در دفاع از کیان اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند، این بار نیز با مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه ای جاوید در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد.
گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب حکایت از این دارد که مردم این مناطق، همراه و همگام با مردم سراسر ایران اسلامی ، از نخستین ساعت آغاز فرآیند رای گیری با حضور در شعب اخذ رای و ایجاد صف های طولانی ، آمده اند که ثابت کنند همواره حافظ و پشتیبان قوی برای نظام اسلامی اند و برای تعیین حق سرنوشت خویش مشارکت فعالانه دارند.
مشارکت چشمگیر و وصف نشدنی افراد میانسال، سالخورده و به ویژه قشر جوان جامعه در این دوره از انتخابات، جلوه ای از عشق و دلدادگی مردم شهرستان های مرزی غرب استان کرمانشاه در دفاع از حریم ولایت و تعیین حق سرنوشت خویش به تصویر کشیده است که زبان از گویای آن قاصر است.
امروز همه آمده اند، پیر، جوان و سالخورده که ثابت کنند همواره و در عرصه های مختلف انقلاب، حامی و پشتیبان ولایت هستند و از رای دادن غافل نیستند تا با این اقدام خود گامی مهمی در پیشرفت، توسعه ، آبادانی و از همه مهمتر اقتدار و عظمت ایران اسلامی بردارند.
فارغ از هر نتیجه ای که بدست آید بی شک پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند و ثابت کرده اند که همواره حامی و پشتیبان قوی برای نظام اسلامی اند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبشهت همزمان با سراسر ایران اسلامی در 247 شعبه اخذ رای شهرستان های غرب استان کرمانشاه (قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب) آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، از مجموع شعبه های اخذ رای پیش بینی شده در شهرستان های غرب کرمانشاه،37 شعبه در قصرشیرین، 102 شعبه در سرپل ذهاب و 108 شعبه در گیلانغرب آرای مردم در انتخابات امروز را جمع آوری می کنند.
برابر تمهیدات اتخاذ شده سه هزار و 200 تن از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی در امر برگزاری انتخابات مشارکت دارند.
در شهرستان قصرشیرین 72 صندوق اخذ رای با یک هزار تن شامل عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی و امنیتی در 37 شعبه ثابت و سیار کار جمع آوری آرای مردم فهیم و آگاه این شهرستان مرزی را بر عهده دارند.
در شهرستان سرپل ذهاب نیز 102 شعبه اخذ رای با 285 صندوق پیش بینی شده که از این تعداد 183 صندوق مربوط به پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و 102 صندوق نیز مربوط به ریاست جمهوری است و در مجموع یک هزار و 800 تن ازعوامل امنیتی، انتظامی، بازرسی و اجرایی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
در شهرستان گیلانغرب نیز 108 شعبه اخذ رای ثابت و سیار با 195صندوق و 2 هزار و 500 تن از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات در امروز را بر عهده دارند.
شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجموع بیش از 220 هزار تن جمعیت دارند.
7079/8066 خبرنگار:فرزین مدرسی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.